تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 22:56
کد خبر : 100085

‌اجرای فرآیند غربالگری و تب‌سنجی مسافران در ورودی قرچک

‌اجرای فرآیند غربالگری و تب‌سنجی مسافران در ورودی قرچک

عکس خبر دریافتی است ایسنا/تهران ‌فرماندار شهرستان قرچک از آغاز اجرای فرآیند غربالگری و تب‌سنجی مسافران و شهروندان در ورودی این شهرستان خبر داد. ‌بهمن خطیبی صبح جمعه اول فروردین ۱۳۹۹ در خصوص اجرای فرآیند غربالگری و تب‌سنجی مسافران در ورودی شهرستان قرچک بیان کرد: در راستای مصوبه ستاد ملی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا،

‌اجرای فرآیند غربالگری و تب‌سنجی مسافران در ورودی قرچک
عکس خبر دریافتی است

ایسنا/تهران ‌فرماندار شهرستان قرچک از آغاز اجرای فرآیند غربالگری و تب‌سنجی مسافران و شهروندان در ورودی این شهرستان خبر داد.

‌بهمن خطیبی صبح جمعه اول فروردین ۱۳۹۹ در خصوص اجرای فرآیند غربالگری و تب‌سنجی مسافران در ورودی شهرستان قرچک بیان کرد: در راستای مصوبه ستاد ملی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، از امروز تیمی متشکل از جمعیت هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی به منظور انجام فرآیند غربالگری و تب‌سنجی، در ورودی شهرستان قرچک که در واقع مدخل ورودی دشت ورامین محسوب می‌شود، مستقر شده‌اند.

فرماندار شهرستان قرچک افزود: نیروهای هلال احمر، تکنسین‌ها، اورژانس و کارشناسان شبکه بهداشت و نیروهای ناجا در اجرای این فرآیند نقش داشته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، از ورود افراد به شهرستان جلوگیری کرده و راهنمایی‌ها و دیگر اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک از شهروندان خواست با جدیت در پویش ملی در خانه بمانیم شرکت کرده و خود را در حفظ سلامتی خود و دیگران مسئول بدانند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها