تاریخ انتشار : دوشنبه 29 نوامبر 2021 - 22:24
کد خبر : 130885

آغاز امداد رسانی به پلدختر

آغاز امداد رسانی به پلدختر

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور از آغاز امداد رسانی به پلدختر خبرداد. به گزارش ایسنا منطقه لرستان، پیروی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم های امداد و نجات ما روز و شب گذشته 140نفر در قالب ١٢تیم وارد منطقه پلدختر شدند و در آنجا کمپ‌های اضطراری در حال تاسیس است. وی گفت: امروز صبح به

آغاز امداد رسانی به پلدختر
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور از آغاز امداد رسانی به پلدختر خبرداد.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، پیروی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم های امداد و نجات ما روز و شب گذشته 140نفر در قالب ١٢تیم وارد منطقه پلدختر شدند و در آنجا کمپ‌های اضطراری در حال تاسیس است.
وی گفت: امروز صبح به محض روشن شدن هوا و با توجه به اینکه اجازه پرواز  به پلدختر پیدا کردیم به مناطق چم مهر، ملاوی، معمولتن و چم کر سر زدیم.
پیروی بیان کرد: این مناطق احتیاج به رسیدگی دارند و بالگردها بارگیری و به سمت منطقه پلدختر اعزام شدند.
دبیر کل جمعیت هلال احمر بیان کرد: امیدواریم تا ظهر بتوانیم امداد رسانی را انجام دهیم.
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور، با اشاره به اینکه هر اطلاعاتی که برسد بر اساس نیاز اقلام را توزیع می‌کنیم، افزود: آب کاملاً در منطقه فروکش کرده و امداد رسانی از صبح امروز آغاز شده است.
پیروی، با اشاره به اینکه در حال حاضر دو فروند بالگرد دیگر در منطقه هستند، عنوان کرد:در حال حاضر اغذیه، کمک نقدی، پتو و… برای امداد رسانی توسط هلال احمر وجود دارد و اگر مردم می‌خواهند کمک کنند از طریق سازمان داوطلبان و حساب‌های نقدی هلال احمر اقدام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها