تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 دسامبر 2021 - 17:34
کد خبر : 180899

آغاز بارش برف در جاده های شهرستان جیرفت

آغاز بارش برف در جاده های شهرستان جیرفت

ایسنا/کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از باز بودن جاده‌ها و گردنه‌های کوهستانی جیرفت با وجود بارش برف خبر داد. “مجتبی رئیسی” در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شرایط جوی و محورهای کوهستانی  گفت: راهداران ساردوئیه در مناطق کوهستانی مستقر شدند و از

آغاز بارش برف در جاده های شهرستان جیرفت

ایسنا/کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از باز بودن جاده‌ها و گردنه‌های کوهستانی جیرفت با وجود بارش برف خبر داد.

“مجتبی رئیسی” در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شرایط جوی و محورهای کوهستانی  گفت: راهداران ساردوئیه در مناطق کوهستانی مستقر شدند و از عصر امروز عملیات تیغ زنی محور هم زمان با بارش برف از سمت هنزا به ساردوئیه با گریدر و دستگاهای نمک پاش در حال انجام است لذا تردد وسایل نقلیه و خودروهای عبوری در این محور در جریان است.

وی از دپوی شن و نمک مورد نیاز در راهدارخانه جبالبارز و ساردوئیه و آماده‌باش راهداران خبر داد و افزود: با توجه به ادامه ناپایداری‌ها در صورت نیاز به عملیات راهداری با دستگاه‌های شن و نمک‌پاش این اقدام انجام می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به احتمال بارش برف در محور سربیژن _راین و سربیژن _رابر از استقرار گشت‌های راهداری در این محورها خبر داد  و افزود: در حال حاضر ۳ تیم راهداری و ۳۰ نفر نیروی راهدار با ماشین آلات راهداری در محورها مستقر هستند تا جاده ای بسته نشود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بیان کرد:  لغزندگی محورها دور از انتظار نیست لذا رانندگان قبل از حرکت وسایل نقلیه حتما از سالم بودن لاستیک‌ها، برف پاکن‌ها، چراغ‌ها، ترمز و لوازم گرمایشی خودرو  به ویژه همراه داشتن زنجیر چرخ اطمینان حاصل کنند.

رئیسی با بیان اینکه تمامی تمهیدات برای عبور و مرور ایمن خودروها در حوزه خدمات رسانی این اداره کل اتخاذ شده است، اظهار کرد: هم اکنون همه محورهای ارتباطی در جنوب کرمان باز و تردد روان در این محورها جریان دارد.

وی از مردم و رانندگان درخواست کرد، مشکلات جاده‌ای را با شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل اطلاع دهند تا همکاران ما نسبت به رفع مشکل در کمترین زمان اقدام کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها