تاریخ انتشار : یکشنبه 9 ژانویه 2022 - 16:51
کد خبر : 187685

آغاز راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در کرمانشاه

آغاز راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه  راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی در کرمانشاه آغاز شد.  راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن از دقایقی پیش به صورت خودرویی در کرمانشاه آغاز شد و کرمانشاهی های انقلابی و ولایت مدار همراه با دیگر مردم ایران اسلامی در  این مراسم حضور یافته اند تا در چهل و دومین سال پیروزی انقلاب، بار دیگر حمایتشان را

آغاز راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه  راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی در کرمانشاه آغاز شد.

 راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن از دقایقی پیش به صورت خودرویی در کرمانشاه آغاز شد و کرمانشاهی های انقلابی و ولایت مدار همراه با دیگر مردم ایران اسلامی در  این مراسم حضور یافته اند تا در چهل و دومین سال پیروزی انقلاب، بار دیگر حمایتشان را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کنند.

راهپیمایی 22 بهمن در شهر کرمانشاه به دلیل شرایط کرونایی به صورت خودرویی و از ساعت ۱۰ صبح امروز  از میدان آزادی کرمانشاه آغاز شده و به سمت میدان فردوسی در جریان است.

خودروهای شرکت کننده در مراسم یوم الله 22 بهمن نمادهایی از پرچم جمهوری اسلامی، پوستر و تراکت به همراه داشته و آمده اند تا بار دیگر با آرمان های اسلام و انقلاب تجدید بیعت کنند.

از نکات قابل توجه راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن امسال می توان به حضور اقشار مختلف مردم از کودک و نوجوان گرفته و جوان و میانسال و افراد سالخورده در خودروهای حاضر در این مراسم اشاره کرد.

در دیگر شهرهای استان کرمانشاه نیز مراسم راهپیمایی 22 بهمن در حال برگزاری است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها