تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 اکتبر 2021 - 19:31
کد خبر : 42808

احداث تصفیه‌خانه منطقه ۲۲ به کجا رسید؟

احداث تصفیه‌خانه منطقه ۲۲  به کجا رسید؟

عضو شورای شهر تهران در واکنش به گزارش مدیرعامل آبفا تهران درباره تعیین تکلیف احداث تصفیه خانه منطقه ۲۲ از مدیر آب و فاضلاب تهران پرسید.  ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در پانزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در واکنش به گزارش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب در صحن شورای شهر تهران گفت: تفاهم‌نامه

احداث تصفیه‌خانه منطقه ۲۲  به کجا رسید؟

عضو شورای شهر تهران در واکنش به گزارش مدیرعامل آبفا تهران درباره تعیین تکلیف احداث تصفیه خانه منطقه ۲۲ از مدیر آب و فاضلاب تهران پرسید.

 ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در پانزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در واکنش به گزارش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب در صحن شورای شهر تهران گفت: تفاهم‌نامه و مصوبه‌ای درباره بحث فاضلاب منطقه ۲۲ و ۴ وجود دارد. ظاهرا شهردار سابق منطقه ۲۲ از مصوبه هیئت وزیران برداشتی کرده مبنی بر اینکه مصوبه درباره پساب رایگان است در حالی که مصوبه به صراحت بحث توسعه فاضلاب را مطرح کرده و این باعث به تعطیلی کشاندن این تصفیه خانه شده است.
وی ادامه داد: خواهشم این است که تکلیف این موضوع را امروز روشن کنید که مصوبه‌ای که سال‌ها یعنی در شورای چهارم تصویب شد زودتر عملیاتی شود.
بختیاری، مدیرعامل شرکت آبفا نیز در واکنش به تذکر امانی گفت: به محض اینکه شهرداری تهران زمین در اختیار ما قرار دهد، عملیات اجرایی تصفیه‌خانه را آغاز خواهیم کرد.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها