تاریخ انتشار : شنبه 21 آگوست 2021 - 2:34
کد خبر : 4371

ادامه فعالیت مراکز واکسیناسیون اورژانس در روزهای تعطیل

ادامه فعالیت مراکز واکسیناسیون اورژانس در روزهای تعطیل

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: فعالیت مراکز واکسیناسیون اورژانس در روزهای تعطیل ادامه دارد.  پیمان صابریان از فعال بودن مرکز ۱۷ گانه واکسیناسیون در تعطیلات پیش رو خبر داد و با بیان اینکه که در پایگاه‌های ۱۷ گانه اورژانس واکسیناسیون انجام خواهد شد، تاکید کرد: هموطنان فقط در صورت دریافت پیامک به این مراکز مراجعه

ادامه فعالیت مراکز واکسیناسیون اورژانس در روزهای تعطیل

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: فعالیت مراکز واکسیناسیون اورژانس در روزهای تعطیل ادامه دارد.

 پیمان صابریان از فعال بودن مرکز ۱۷ گانه واکسیناسیون در تعطیلات پیش رو خبر داد و با بیان اینکه که در پایگاه‌های ۱۷ گانه اورژانس واکسیناسیون انجام خواهد شد، تاکید کرد: هموطنان فقط در صورت دریافت پیامک به این مراکز مراجعه کنند.

رئیس مرکز اورژانس تهران افزود: ۱۷ پایگاه ثابت و سیار اورژانس با ۴۲۰ تکنسین به صورت خودرویی و فردی آمادگی تزریق واکسن به گروه‌های سنی اعلام شده را دارد و این پایگاه‌ها از ساعت ۸ صبح الی ۲۰ در تمامی ایام هفته در خدمت همشهریان هستند.

بر اساس گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی مرکز اورژانس تهران، وی خاطرنشان کرد: علیرغم افزایش تعداد مأموریت‌های اورژانس در دوران پیک پنجم کرونا، در صورت تأمین واکسن این مرکز آمادگی افزایش تعداد پایگاه برای واکسیناسیون کرونا را دارد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها