تاریخ انتشار : شنبه 7 آگوست 2021 - 14:08
کد خبر : 70478

ادامه ناپایداری‌های جوی در چهارمحال و بختیاری

ادامه ناپایداری‌های جوی در چهارمحال و بختیاری

  مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: طی روزهای آینده در ساعات بعد از ظهر و شب وزش باد نسبتا شدید، خیزش گرد و خاک، بارش‌هایی به‌صورت رگبارهای پراکنده و وقوع رعد و برق در بخش‌هایی از استان دور از انتظار نیست. مهران چراغپور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری

ادامه ناپایداری‌های جوی در چهارمحال و بختیاری

  مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: طی روزهای آینده در ساعات بعد از ظهر و شب وزش باد نسبتا شدید، خیزش گرد و خاک، بارش‌هایی به‌صورت رگبارهای پراکنده و وقوع رعد و برق در بخش‌هایی از استان دور از انتظار نیست.

مهران چراغپور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری طی روزهای آینده، اظهار کرد: تا روز دوشنبه وقوع ناپایداری‌های همرفتی در سطح استان دور از انتظار نیست.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، افزود: طی روزهای آینده در ساعات بعد از ظهر و شب وزش باد نسبتا شدید، خیزش گرد و خاک، بارش‌هایی به‌صورت رگبارهای پراکنده و وقوع رعد و برق در بخش‌هایی از استان پیش‌بینی می‌شود.
وی بیان کرد: از روز یکشنبه به تدریج روند افزایش دما در چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی می‌شود، طی ۲۴ ساعت گذشته لردگان با بیشینه دمای ۳۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و کوهرنگ با کمینه دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی در استان گزارش شده است.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها