تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اکتبر 2021 - 22:58
کد خبر : 20805

ادعای باشگاه هورسان رامسر: حضور هواداران رقیب در سالن والیبال با وجود ممنوعیت!

ادعای باشگاه هورسان رامسر: حضور هواداران رقیب در سالن والیبال با وجود ممنوعیت!

درحالی که طبق اطلاعیه فدراسیون والیبال حضور تماشاگران در هفته اول لیگ برتر والیبال ممنوع بود، باشگاه هورسان رامسر اعلام کرده است که هوداران والیبال شهرداری ورامین به سالن مسابقات آمده اند!  هفته اول لیگ برتر والیبال ایران با شکست ۳ بر ۲ هورسان رامسر مقابل شهرداری ورامین به پایان رسید. باشگاه والیبال هورسان رامسر

ادعای باشگاه هورسان رامسر: حضور هواداران رقیب در سالن والیبال با وجود ممنوعیت!

درحالی که طبق اطلاعیه فدراسیون والیبال حضور تماشاگران در هفته اول لیگ برتر والیبال ممنوع بود، باشگاه هورسان رامسر اعلام کرده است که هوداران والیبال شهرداری ورامین به سالن مسابقات آمده اند!

 هفته اول لیگ برتر والیبال ایران با شکست ۳ بر ۲ هورسان رامسر مقابل شهرداری ورامین به پایان رسید. باشگاه والیبال هورسان رامسر پس از این شکست ادعا کرد: “در حالی که شرایط بازی به سود هورسان و رامسری ها نیز به پیروزی نزدیک بودند، حال و هوای سالن گل عباسی تغییر کرد و با جو ایجاد شده توسط تماشاگران ورامینی، تمرکز بازیکنان هورسان از دست رفت و دو ست پایانی را با نتایج ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۰ مغلوب شدند. بماند که بازی با چاشنی حواشی تماشاگران و عدم مدیریت ناظر فدراسیون با برد ورامین همراه شد اما هورسانی ها با انگیزه بالا به رامسر می آیند تا روز چهارشنبه در داربی حساس والیبال مازندران مقابل لبنیات هراز آمل قرار گیرند. ”

باشگاه هورسان درحالی از تغییر جو سالن توسط تماشاگران صحبت کرده که طبق اعلام فدراسیون والیبال حضور تماشاچی در هفته نخست لیگ برتر ممنوع بوده است. پیش از این فدراسیون والیبال در خبری اعلام کرده بود: ” سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تا کنون هیچگونه دستورالعملی از سوی مقامات ذی‌صلاح درخصوص ورود تماشاچیان به فدراسیون والیبال ابلاغ نشده است، بنابراین حضور هرگونه تماشاچی همچون سال گذشته در سالن مسابقات ممنوع است. ”

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها