تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 اکتبر 2021 - 21:07
کد خبر : 72697

ادعای رئیس‌جمهور آذربایجان درباره عدم حضور فعال رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز ایران

ادعای رئیس‌جمهور آذربایجان درباره عدم حضور فعال رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز ایران

رئیس جمهور آذربایجان با ادعای اینکه هیچ نیروی صهیونیستی در نزدیکی مرزهای این کشور با ایران وجود ندارد، گفت: ما سیاست خارجی مستقلی را دنبال می‌کنیم.  به نقل از خبرگزاری آناتولی، الهام علی‌اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان طی یک سخنرانی در شهر جبریل واقع در نزدیکی مرز ایران مدعی شد که اظهارات مقامات ایرانی مبنی

ادعای رئیس‌جمهور آذربایجان درباره عدم حضور فعال رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز ایران

رئیس جمهور آذربایجان با ادعای اینکه هیچ نیروی صهیونیستی در نزدیکی مرزهای این کشور با ایران وجود ندارد، گفت: ما سیاست خارجی مستقلی را دنبال می‌کنیم.

 به نقل از خبرگزاری آناتولی، الهام علی‌اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان طی یک سخنرانی در شهر جبریل واقع در نزدیکی مرز ایران مدعی شد که اظهارات مقامات ایرانی مبنی بر حضور فعال نیروهای رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرزهای آذربایجان با ایران اتهاماتی بی‌اساس است و ایران باید برای آن شواهد ارائه کند.
وی در ادامه ادعاهای خود با بیان اینکه “آذربایجان یک سیاست خارجی مستقل را دنبال می‌کند” گفت که هیچ نیرویی، حتی یک ساختمان هم در اینجا وجود ندارد. ما این اتهامات را نمی‌پذیریم.
به گزارش ایسنا، این در حالی است که به تازگی الیوت انگل نماینده کنگره آمریکا گفته است، رژیم صهیونیستی قصد دارد از بازار نظامی آذربایجان برای ضربه زدن به فعالیت‌های هسته‌ای ایران اسفاده کند و جمهوری آذربایجان نیز با این کار موافقت کرده است.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان در جریان تقدیم رونوشت استوارنامه سفیر جدید جمهوری آذربایجان در تهران تاکید کرد که حضور فعال رژیم صهیونیستی در آذربایجان علیه امنیت ایران را برنمی‌تابیم.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها