تاریخ انتشار : شنبه 7 آگوست 2021 - 14:34
کد خبر : 70564

ادوات کشاورزی فاقد پلاک انتظامی سهمیه سوخت دریافت نمی‌کنند

ادوات کشاورزی فاقد پلاک انتظامی سهمیه سوخت دریافت نمی‌کنند

  مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: از اول تیرماه برای سه ماه دوم به ادوات فاقد پلاک، سوختی تخصیص داده نشد. حمید حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، از تخصیص سوخت به ادوات کشاورزی بر اساس شماره انتظامی خبر داد و اظهار کرد: پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی در سطح استان با همکاری پلیس راهور

ادوات کشاورزی فاقد پلاک انتظامی سهمیه سوخت دریافت نمی‌کنند

  مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: از اول تیرماه برای سه ماه دوم به ادوات فاقد پلاک، سوختی تخصیص داده نشد.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، از تخصیص سوخت به ادوات کشاورزی بر اساس شماره انتظامی خبر داد و اظهار کرد: پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی در سطح استان با همکاری پلیس راهور و جهادکشاورزی از نیمه دوم پارسال در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود:  با توجه به پیشرفت این طرح از ابتدای سال‌جاری، برای سه ماهه اول امسال به ادوات کشاورزی فاقد پلاک انتظامی فقط ۵۰ درصد سهمیه سوخت تخصیص داده شد و از اول تیرماه برای سه ماه دوم به ادوات فاقد پلاک، سوختی تخصیص داده نشد.
این مسئول با اشاره به اهمیت اجرای طرح تخصیص سوخت به ادوات کشاورزی بر اساس شماره انتظامی، ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر ۲۱ هزار دستگاه تراکتور فعال در استان موجود است که در مجموع می‌توان گفت کار سامان‌دهی و پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی در استان حدود ۹۵ درصد پیشرفت داشته است.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، خاطرنشان کرد: طبق‌ برنامه‌ریزی و هماهنگی بین پلیس راهور، جهادکشاورزی و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منطقه زنجان تا پایان شهریورماه سال‌جاری طرح پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی استان به پیشرفت فیزیکی صد درصد خواهد رسید.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها