تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 اکتبر 2021 - 21:55
کد خبر : 7758

ارائه بیش از ۱۰۰ هزار مورد خدمت به ساکنان مناطق محروم فارس

ارائه بیش از ۱۰۰ هزار مورد خدمت به ساکنان مناطق محروم فارس

ایسنا/فارس به گفته مدیرکل امداد فارس، در سال گذشته ۱۰۵ هزار و ۸۰۰ مورد خدمات به مددجویان تحت حمایت ساکن در مناطق محروم این استان ارائه شده است. محمد بذرافشان گفت: در سال گذشته تعداد ۲۳۳ هزار و ۴۷۵ مورد خدمت به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است که از این تعداد ۱۰۵ هزار و ۸۰۰ مورد

ارائه بیش از ۱۰۰ هزار مورد خدمت به ساکنان مناطق محروم فارس

ایسنا/فارس به گفته مدیرکل امداد فارس، در سال گذشته ۱۰۵ هزار و ۸۰۰ مورد خدمات به مددجویان تحت حمایت ساکن در مناطق محروم این استان ارائه شده است.

محمد بذرافشان گفت: در سال گذشته تعداد ۲۳۳ هزار و ۴۷۵ مورد خدمت به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است که از این تعداد ۱۰۵ هزار و ۸۰۰ مورد به مددجویان ساکن در مناطق محروم با ضریب محرومیت ۶ تا ۹ ارائه شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد فارس، او افزود: در سال گذشته برای خدمات مذکور که در ۱۲ سرفصل ارائه شد؛ مبلغ ۶ هزار و ۳۳ میلیارد ریال در مجموع هزینه شد که از این مبلغ ۳ هزار و ۱۲۸ میلیارد ریال آن مربوط به خدمات ارائه شده در مناطق محروم است.

مدیرکل کمیته امداد فارس یادآور شد: بیشترین هزینه کرد خدمات مناطق محروم در سرفصل‌های کمک به سوء تغذیه مادران، مسکن وکمک هزینه ازدواج بوده است. همچنین بالغ بر ۴۷ درصد خدمات در مناطق محروم، با ضریب محرومیت ۹ ارائه شده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها