تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 دسامبر 2021 - 21:47
کد خبر : 173786

از عدم رعایت محدودیت‌ها در سیرجان تا گلایه از عادی‌انگاری مردم

از عدم رعایت محدودیت‌ها در سیرجان تا گلایه از عادی‌انگاری مردم

ایسنا/کرمان در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان اعلام شد: متاسفانه مقداری دچار عادی‌انگاری شده‌ایم لذا باید جلسات قرارگاه استانی بیشتر برگزار شود. دکتر”حسین صافی‌زاده” ظهر امروز دوم اسفندماه در شصت و چهارمین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: تعداد مبتلایان سرپایی زیاد است و نسبت به هفته گذشته مقداری افزایش یافته است.

از عدم رعایت محدودیت‌ها در سیرجان تا گلایه از عادی‌انگاری مردم

ایسنا/کرمان در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان اعلام شد: متاسفانه مقداری دچار عادی‌انگاری شده‌ایم لذا باید جلسات قرارگاه استانی بیشتر برگزار شود.

دکتر”حسین صافی‌زاده” ظهر امروز دوم اسفندماه در شصت و چهارمین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: تعداد مبتلایان سرپایی زیاد است و نسبت به هفته گذشته مقداری افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در طرح شهید سلیمانی از 24 تا 30 بهمن‌ماه، 5120 نفر در شهرستان کرمان در منزل نگهداری شدند و همچنین انجام 6755  تست سریع، ویزیت سرپایی 3277، نظارت‌ بر اماکن عمومی 2660 مورد انجام و 3104 خانوار در شهرستان کرمان در این بازه زمانی مورد حمایت قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ “محمدعلی نظری” جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این جلسه گفت: متاسفانه مقداری دچار عادی‌انگاری شده‌ایم لذا باید جلسات قرارگاه استانی بیشتر برگزار شود.

وی با اشاره به وضعیت سیرجان اظهار کرد: عملکرد برخی از تیم‌های نظارتی و کنترلی در این شهرستان خوب نیست و هیچ توجیهی قابل پذیرش نیست و به دلیل اینکه شهر اقتصادی است نباید محدودیت‌ها رها شود.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: فرماندار سیرجان محدودیت‌ها را با جدیت دنبال کند و از تیم‌های حمایتی و نظارتی درخواست داریم همانگونه که تاکنون همکاری داشته‌اند از این به بعد نیز فعال‌تر شوند.

به گزارش ایسنا، فرماندار سیرجان نیز هجوم مردم از شهرهای دیگر به شهر سیرجان برای خرید و موارد دیگر را از علل شیوع ویروس کرونا در این شهرستان عنوان کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها