تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اکتبر 2021 - 23:10
کد خبر : 20994

استاندارد خراسان شمالی باسکول‌های مراکز خرید گندم و جو را پایش می‌کند

استاندارد خراسان شمالی باسکول‌های مراکز خرید گندم و جو را پایش می‌کند

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل استاندارد خراسان شمالی گفت: با توجه به شروع فصل برداشت گندم و جو از اواخر خردادماه در استان، صحت عملکرد تمامی باسکول‌های مراکز خرید گندم و جو در استان پایش می‌شود. فهیمه مهمان نواز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به فصل برداشت و خرید گندم و جو از کشاورزان و

استاندارد خراسان شمالی باسکول‌های مراکز خرید گندم و جو را پایش می‌کند

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل استاندارد خراسان شمالی گفت: با توجه به شروع فصل برداشت گندم و جو از اواخر خردادماه در استان، صحت عملکرد تمامی باسکول‌های مراکز خرید گندم و جو در استان پایش می‌شود.

فهیمه مهمان نواز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به فصل برداشت و خرید گندم و جو از کشاورزان و لزوم اجرای قانون و ضوابط اجرایی سازمان ملی استاندارد در زمینه اندازه شناسی و اطمینان از صحت عملکرد باسکول های وسایل چرخدار جاده ای(ثابت همکف)، باسکول‌های مراکز خرید گندم و جو شامل سیلوهای گندم، شرکت‌های آرد و تعاونی روستایی ها در شهرستان های بجنورد، شیروان، اسفراین، آشخانه، فاروج، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم از نظر صحت عملکرد بررسی خواهد شد.

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی ادامه داد: بررسی صحت عملکرد باسکول های ثابت همکف منحصر به زمان برداشت محصولات کشاورزی نخواهد بود و در طول سال ادامه دارد.

مهمان‌نواز گفت: این طرح با هماهنگی و همکاری سازمان جهادکشاورزی، اداره کل غله و اداره کل تعاون روستایی خراسان شمالی انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها