تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دسامبر 2021 - 14:56
کد خبر : 152320

اشتغال ۷۳ هزارنفر هرمزگانی در تولید صنایع دستی

اشتغال ۷۳ هزارنفر هرمزگانی در تولید صنایع دستی

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان از رتبه نخست هرمزگان در صدور کارت شناسایی صنعتگری در استان خبر داد. به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، سهراب بناوند با اعلام این خبر گفت:سال گذشته این استان در شاخص صدور کارت شناسایی صنعتگری رتبه نخست را به خود اختصاص داد. وی

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان از رتبه نخست هرمزگان در صدور کارت شناسایی صنعتگری در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، سهراب بناوند با اعلام این خبر گفت:سال گذشته این استان در شاخص صدور کارت شناسایی صنعتگری رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۲ هزارمجوز اشتغال و کارت شناسایی صنعتگری در استان صادر شده است، تصریح کرد: هدف از صدور کارت‌های شناسایی و صدور مجوز، ساماندهی صنعتگران صنایع دستی در استان است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری هرمزگان اضافه کرد: صنعتگران هرمزگان در ۴۵ رشته فعال صنایع دستی فعالیت می‌کنند که رشته‌های گلابتون دوزی، حصیربافی، خوس دوزی وصنایع دستی دریایی از مهم‌ترین رشته‌ها محسوب می‌شود.

بناوند اظهار کرد: بیش از ۷۳ هزارنفر در زمینه تولید صنایع دستی در هرمزگان شناسایی شدند که مشغول به فعالیت هستند.منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها