تاریخ انتشار : دوشنبه 8 نوامبر 2021 - 23:15
کد خبر : 81424

اعزام بالغ بر ۲۰۰۰ دستگاه کامیون از کردستان به بندر امام خمینی (ره)

اعزام بالغ بر ۲۰۰۰ دستگاه کامیون از کردستان به بندر امام خمینی (ره)

ایسنا/کردستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان گفت: تخلیه کالاهای اساسی و نهاده های دامی مورد نیاز استان از مبدا بندر امام خمینی (ره) توسط رانندگان شرکت های حمل و نقل کالای استان در حال انجام است. محمد راشد مدرس گرجی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به

اعزام بالغ بر ۲۰۰۰ دستگاه کامیون از کردستان به بندر امام خمینی (ره)

ایسنا/کردستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان گفت: تخلیه کالاهای اساسی و نهاده های دامی مورد نیاز استان از مبدا بندر امام خمینی (ره) توسط رانندگان شرکت های حمل و نقل کالای استان در حال انجام است.

محمد راشد مدرس گرجی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اعلام معاونت حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص برنامه ریزی و تسریع در روند حمل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام خمینی (ره) به اقصی نقاط کشور، طی برگزاری جلسات مختلف با انجمن های صنفی حمل و نقل کالای استان، هماهنگی های لازم با تشکل های صنفی حوزه حمل و نقل استان و شرکت های حمل و نقل و رانندگان و ارگان های ذیربط در سطح استان به عمل آمده و در یک ماه گذشته بالغ بر ۲۰۰۰ دستگاه انواع کامیون به استان خوزستان جهت حمل کالاهای اساسی به عنوان یک طرح ملی آغاز گردیده است.

وی افزود: با عنایت به پیگیری های مداوم انجام شده و همکاری مناسب رانندگان کامیون، با توجه به نیاز استان به کالاهای دامی و براساس آمار رسمی، استان کردستان یکی از استان های پیشتاز در اعزام و بارگیری کامیون از بندر امام خمینی (ره) بوده و این روند با قوت ادامه دارد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کردستان عنوان کرد: به منظور ترغیب شرکت های حمل و نقل به مشارکت در اعزام کامیون، امکان صدور بارنامه برای محمولات با مبدا بندر امام خمینی (ره) توسط شرکت های استان کردستان فراهم و اطلاع رسانی شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه روزی فعالان حوزه حمل و نقل کالای استان به ویژه رانندگان سختکوش که در شرایط گرمای شدید و شیوع ویروس کرونا و دیگر مشکلات موجود، خاطرنشان کرد: بالغ بر ۱۲ هزار نفر راننده حرفه ای در حوزه بار در ۷۰ شرکت حمل و نقل کالای استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها