تاریخ انتشار : جمعه 3 دسامبر 2021 - 9:37
کد خبر : 139740

اعزام 20 دستگاه ماشین آلات راهداری بوشهر به مناطق سیل زده

اعزام 20 دستگاه ماشین آلات راهداری بوشهر به مناطق سیل زده

ایسنا/بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: برای کمک به سیل زدگان 20 دستگاه ماشین آلات راهداری این استان به مناطق سیل زده لرستان و خوزستان اعزام شد. به گزارش ایسنا، حمیدرضا علم افزود: این ماشین آلات شامل 6 دستگاه تریلر، 6 دستگاه کمپرسی، سه دستگاه لودر، سه بولدوزر، 2 دستگاه

اعزام 20 دستگاه ماشین آلات راهداری بوشهر به مناطق سیل زده

ایسنا/بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: برای کمک به سیل زدگان 20 دستگاه ماشین آلات راهداری این استان به مناطق سیل زده لرستان و خوزستان اعزام شد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا علم افزود: این ماشین آلات شامل 6 دستگاه تریلر، 6 دستگاه کمپرسی، سه دستگاه لودر، سه بولدوزر، 2 دستگاه بیل مکانیکی با پشتیبانی یک دستگاه ایسوزو و 2 دستگاه وانت بار می باشد.

وی بیان کرد: با همت نیروهای راهداری استان بوشهر 35 کیلومتر راه فرعی در محور معمولان-پلدختر با هدف خروج منطقه از بن بست و فراهم کردن زمینه کمک رسانی به مردم انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر اضافه کرد: نیروها و امکانات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با هدف کمک رسانی بر اساس نیاز در مناطق سیل زده استانهای خوزستان و لرستان حضور دارند.

رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان بوشهر ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان کشور گفت: در بخش نخست کمک های اتحادیه نانوایان هشت هزار قرص نان به مناطق سیل زده ارسال شد.

به گزارش ایسنا، علی پارسایی فر افزود: از آنجا که به دلیل وقوع سیل امکان ارسال آرد گندم به مناطق سیل زده وجود ندارد اتحادیه ی نانوایان آماده هرگونه حمایت از هموطنان سیل زده است.

وی بیان کرد: نانوایان بوشهر امیدوارند که با مدیریت، ترمیم و بهسازی مناطق سیل زده هم میهنان هر چه زودتر بتوانند نان خود را از نانوایی های شهر و روستای خود تامین کنند.

 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها