تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آگوست 2021 - 22:10
کد خبر : 1227

اعمال محدودیت تردد شبانه از ساعت ۱۲ شب الی ۳ شب در استان زنجان

اعمال محدودیت تردد شبانه از ساعت ۱۲ شب الی ۳ شب در استان زنجان

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در روزهای اخیر با توجه به عزاداری ایام محرم، محدودیت تردد از ساعت ۱۲ الی ۳ بامداد اعمال می‌شود. سرهنگ مرتضی عباسی ظهر امروز (۲۰ مردادماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابه با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، در رابطه با محدودیت تردد

اعمال محدودیت تردد شبانه از ساعت ۱۲ شب الی ۳ شب در استان زنجان

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در روزهای اخیر با توجه به عزاداری ایام محرم، محدودیت تردد از ساعت ۱۲ الی ۳ بامداد اعمال می‌شود.

سرهنگ مرتضی عباسی ظهر امروز (۲۰ مردادماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابه با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، در رابطه با محدودیت تردد شبانه، اظهار کرد: در ایام محرم محدودیت تردد شبانه از ساعت ۱۲ شب تا ۳ بامداد اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه از ساعت ۲۲ الی ۱۲ شب، دوربین‌ها خودروها را جریمه می‌کنند ولی این جرایم حذف خواهد شد، افزود: طی سه روز گذشته ۴۹۶ دستگاه خودرو به دلیل رعایت نکردن محدودیت تردد شبانه در شهرهای استان زنجان به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

این مسئول از برقرار بودن محدودیت تردد خودروهای بومی و غیر بومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی خبر داد و تصریح کرد: طی ۳ روز گذشته ۳۰۵ دستگاه خودرو پلاک غیربومی که به شهرهای قرمز ورود کردند به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان در رابطه با اعمال قانون خودروهای فاقد مجوز در محورهای مواصلاتی استان زنجان، گفت: در سه روز گذشته ۱۸۶۳ دستگاه خودرو فاقد مجوز تردد در محورهای مواصلاتی استان به مبلغ یک میلیون تومان جریمه شدند.

سرهنگ عباسی با بیان اینکه ۵۱۵ مورد مجوز تردد طی سه روز گذشته صادر شده است، افزود: در خصوص رعایت نکردن ظرفیت ۵۰ درصدی ناوگان حمل‌ونقل شهری و بین شهری، ۱۵ مورد اعمال قانون انجام شده است.

وی در رابطه با نظارت نیروی انتظامی در آرامستان‌ها، خاطرنشان کرد: پلیس راه و راهور در آرامستان‌ها در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده و خرم‌دره خودروهای ناقض پروتکل‌ها و محدودیت‌ها را اعمال قانون می‌کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها