تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آگوست 2021 - 0:42
کد خبر : 74055

افتتاح آرامستان جدید کرمان در هفته آینده

افتتاح آرامستان جدید کرمان در هفته آینده

 شهردار کرمان از افتتاح «بهشت کریمان» در هفتۀ آینده هم‌زمان با یک‌ساله شدن پویش «افتتاح» شهرداری، خبر داد. ” مهران عالم‌زاده” ضمن تبریک دهۀ کرامت و فرارسیدن میلاد امام رضا(ع)، گفت: به همین مناسبت امروز اول تیرماه، نخستین «خانۀ فرهنگ رضوی» با مشارکت آستان قدس رضوی و شهرداری کرمان، افتتاح خواهد شد که امیدواریم آغازی

افتتاح آرامستان جدید کرمان در هفته آینده

 شهردار کرمان از افتتاح «بهشت کریمان» در هفتۀ آینده هم‌زمان با یک‌ساله شدن پویش «افتتاح» شهرداری، خبر داد.

” مهران عالم‌زاده” ضمن تبریک دهۀ کرامت و فرارسیدن میلاد امام رضا(ع)، گفت: به همین مناسبت امروز اول تیرماه، نخستین «خانۀ فرهنگ رضوی» با مشارکت آستان قدس رضوی و شهرداری کرمان، افتتاح خواهد شد که امیدواریم آغازی برای توسعۀ خانه‌های فرهنگ رضوی در شهر کرمان باشد.

وی بیان کرد: هم‌زمان با یک‌سالگی پویش «افتتاح» شهرداری، آرامستان جدید شهر کرمان به‌عنوان نهمین پروژۀ بزرگ شهری در این دوره به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات ساخت غسالخانه در محل آرامستان جدید نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

شهردار کرمان افزود: هفتۀ آینده، فاز نخست آرامستان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد و این پروژۀ عظیم در طول زمان تکمیل شده و توسعه خواهد یافت.

وی ضمن تشکر از حضور و حمایت اعضای شورا در طول یک سال پویش «افتتاح» شهرداری، بیان کرد: با موافقت اعضای شورا، نام «بهشت کریمان» که در نظرسنجی مردمی شهرداری نیز برگزیده شده بود، برای آرامستان جدید شهر کرمان انتخاب شد.

شهردار کرمان بیان کرد: پروژه‌های تقاطع غیرهم‌سطح شرف‌آباد، بیرم‌آباد و پل هوانیروز در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها