تاریخ انتشار : شنبه 21 آگوست 2021 - 22:11
کد خبر : 5910

افزایش ابر و رگبار باران در نواحی جنوبی فارس

افزایش ابر و رگبار باران در نواحی جنوبی فارس

 مدیرکل هواشناسی فارس گفت: طی ۵ روزآینده ناپایداری‌هایی به شکل افزایش موقتی ابر، وزش باد و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده در برخی نقاط به خصوص نواحی جنوبی و شرق استان پیش‌بینی می‌شود. مهرداد قطره سامانی شنبه ۳۰ مردادماه در خصوص وضعیت جوی استان فارس به خبرنگاران گفت: برای امروز شنبه  ۳۰ مردادماه آسمان

افزایش ابر و رگبار باران در نواحی جنوبی فارس

 مدیرکل هواشناسی فارس گفت: طی ۵ روزآینده ناپایداری‌هایی به شکل افزایش موقتی ابر، وزش باد و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده در برخی نقاط به خصوص نواحی جنوبی و شرق استان پیش‌بینی می‌شود.

مهرداد قطره سامانی شنبه ۳۰ مردادماه در خصوص وضعیت جوی استان فارس به خبرنگاران گفت: برای امروز شنبه  ۳۰ مردادماه آسمان استان صاف، در بعد از ظهر وزش باد و افزایش موقتی ابر و در برخی نقاط نیمه جنوبی و جنوب شرق با احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده و ضعیف همراه است.

او افزود: برای فردا یکشنبه ۳۱ مردادماه نیز آسمان صاف و در بعداز ظهر وزش باد و افزایش موقتی ابر همچنین در نیمه شرقی و در برخی نقاط نیمه جنوبی احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی می‌شود.

قطره سامانی ادامه داد: تا پنج روز آینده ناپایداری‌هایی به شکل افزایش موقتی ابر، وزش باد و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده در برخی نقاط به خصوص نواحی جنوبی و شرق استان در بعد از ظهرها پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان فارس خاطرنشان کرد: کمینه دمای امروز استان صفاشهر با ۱۳ درجه بالای صفر، بـــیـشـیــنــه دمـای دیــروز اســتــان لامرد با ۴۴ درجه بالای صفر و کمینه دمــای امــروز شــیــراز ۲۲ درجه بالای صفر است.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها