تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 ژانویه 2022 - 11:26
کد خبر : 190983

افزایش مشوق‌های سرمایه‌گذاری در استان سمنان

افزایش مشوق‌های سرمایه‌گذاری در استان سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان سمنان در حوزه تولید و اشتغال، خواستار افزایش مشوق‌های سرمایه‌گذاری در این استان شد. سید محمدرضا هاشمی در نشست  ستاد سرمایه‌گذاری استان با اشاره به برنامه‌های این استان برای تحقق رشد بالای هشت درصد اظهار کرد: رشد اقتصادی ۸.۶ درصدی پیش‌بینی شده‌ی استان، مستلزم پای کار بودن تمام

افزایش مشوق‌های سرمایه‌گذاری در استان سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان سمنان در حوزه تولید و اشتغال، خواستار افزایش مشوق‌های سرمایه‌گذاری در این استان شد.

سید محمدرضا هاشمی در نشست  ستاد سرمایه‌گذاری استان با اشاره به برنامه‌های این استان برای تحقق رشد بالای هشت درصد اظهار کرد: رشد اقتصادی ۸.۶ درصدی پیش‌بینی شده‌ی استان، مستلزم پای کار بودن تمام قد، بخش دولتی و خصوصی است و از همین رو باید تلاش شود تا مشوق‌های سرمایه‌گذاری در استان افژایش یابد.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارشهای رسمی، استان سمنان در شمار استان‌های برتر در بخش پرداخت تسهیلات است افزود: تعیین نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و حضور مستمر نمایندگان تعیین شده در ستاد سرمایه‌گذاری استان امری ضروری است.

استاندار سمنان بر لزوم رفع مشکلات مردم به عنوان یک اولویت تاکید و تصریح کرد: سیاست ما حضور در کنار مردم و گره گشایی از مشکلات آنان است.

هاشمی با اشاره به ظرفیت بالای این استان در حوزه معادن گفت: ضرورت دارد تا حوزه معادن استان در راستای تحقق رشد اقتصادی تعیین شده برای استان تقویت شده و مسائل و موارد برطرف گردد.

وی ادامه داد: در حوزه معادن نیز همچون واحدهای صنعتی، ضرورت دارد بازدیدهای میدانی به صورت مستمر در دستور کار قرار داشته و تمهیدات و تدابیر لازم به منظور تسهیل در امور و تقویت این حوزه اتخاذ شود.

استاندار سمنان افزود: در حوزه معادن همچنین می‌توان با فعال کردن واحدهای غیرفعال و برطرف نمودن دغدغه‌های صاحبان معادن و مسائل پیرامون این مهم، در راستای تحقق رشد اقتصادی گام برداشت.

وی عنوان کرد: بکارگیری نیروی کارگری در معادن استان باید با اولویت نیروهای کار در روستاهای همجوار معادن باشد.

منبع: ايسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها