تاریخ انتشار : دوشنبه 3 ژانویه 2022 - 17:18
کد خبر : 184310

افزایش نشاط اجتماعی و آمادگی جسمانی با «لیگ تندرستی ایرانیان»

افزایش نشاط اجتماعی و آمادگی جسمانی با «لیگ تندرستی ایرانیان»

ایسنا/گلستان رئیس هیات ورزش‌های همگانی گلستان با اشاره به فعالیت لیگ تندرستی ایرانیان در استان، گفت: هدف از اجرای این طرح ملی بالا بردن فعالیت بدنی در میان عموم مردم جامعه، امکان مشارکت حداکثری افراد جامعه، توسعه تندرستی، آمادگی جسمانی و ایجاد نشاط اجتماعی و همچنین جلوگیری از کم‌تحرکی در جامعه است. الهه غیناقی اظهار کرد:

افزایش نشاط اجتماعی و آمادگی جسمانی با «لیگ تندرستی ایرانیان»

ایسنا/گلستان رئیس هیات ورزش‌های همگانی گلستان با اشاره به فعالیت لیگ تندرستی ایرانیان در استان، گفت: هدف از اجرای این طرح ملی بالا بردن فعالیت بدنی در میان عموم مردم جامعه، امکان مشارکت حداکثری افراد جامعه، توسعه تندرستی، آمادگی جسمانی و ایجاد نشاط اجتماعی و همچنین جلوگیری از کم‌تحرکی در جامعه است.

الهه غیناقی اظهار کرد: این طرح ورزشی از چهارم بهمن‌ ۹۹ آغاز شده و تا ۲۹ اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تمامی استان‌ها در این لیگ حضور دارند، افزود: در لیگ تندرستی از تمام ظرفیت‌های دولتی و بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی و تولید رقابت در اقشار مختلف مردم در ورزش همگانی و در نهایت ایجاد تحرک بهره‌گیری شده است.

غیناقی خاطرنشان کرد: همه شهروندان و مردم استان می‌توانند از شنبه تا پنجشنبه هر هفته به سایت برگزاری لیگ به آدرس www.irantandorosti.org مراجعه و با برنامه تمرینی آن آشنا شده و ۳۰ ثانیه از تمرینات خود را فیلم گرفته و با ذکر مشخصات، ویدئو خود را ارسال کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی گلستان با اشاره به اینکه هر ویدئو ارسالی برای فرد یک امتیاز داشته و یک امتیاز هم به استان داده خواهد شد، تصریح کرد: تعداد مشارکت افراد در ویدیوهای ارسالی و در نظر گرفتن جمعیت استان، امتیاز و جایگاه استان را در جدول رده‌بندی مشخص خواهد کرد و پس از پایان لیگ، ۱۶ تیم اول در سال آینده در لیگ برتر و شانزده تیم دوم در لیگ دسته اول حضور خواهند داشت. در لیگ تندرستی علاوه بر رتبه‌بندی استانی، شهرستان‌های استان نیز رقابت کرده و رتبه‌بندی می‌شود.

وی یادآور شد: در پایان لیگ از استان‌ها و شهرستان‌های برتر تقدیر ویژه خواهد شد و همچنین ۱۴ جایزه ۱۰ میلیون ریالی به افرادی که بیشترین مشارکت را داشته باشند و در پایان هر هفته به ۴ نفر هر کدام مبلغ ۵ میلیون ریال به قید قرعه اهدا می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از هیات ورزش‌های همگانی گلستان، غیناقی بیان کرد: امیدواریم در این پروژه ملی بتوانیم با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی، آموزش‌وپرورش، دانشگاه‌ها حوزه کارگری، بسیج و سپاه و نیروهای مسلح، هیات‌های ورزشی استان، باشگاه‌های ورزشی و عموم مردم جامعه گام بلندی را برای رشد و توسعه ورزش همگانی و ارتقای سلامتی و نشاط مردم عزیز استان برداریم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها