تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 آگوست 2021 - 14:20
کد خبر : 52828

افزایش ۵۰ درصدی حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه ها

افزایش ۵۰ درصدی حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه ها

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از از سقف افزایش ۵۰ درصدی حقوق و مزایا کارکنان دانشگاه ها خبر داد و گفت: پرداخت‌های لازم متناسب با تخصیص دریافتی انجام می‌شود. به گزارش ایسنا، دکتر محمدتقی نظرپور در اولین جلسه شورای صنفی کارکنان غیرهیات علمی ستاد وزارت علوم ضمن خوشامدگویی به اعضای شورای صنفی

افزایش ۵۰ درصدی حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه ها

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از از سقف افزایش ۵۰ درصدی حقوق و مزایا کارکنان دانشگاه ها خبر داد و گفت: پرداخت‌های لازم متناسب با تخصیص دریافتی انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدتقی نظرپور در اولین جلسه شورای صنفی کارکنان غیرهیات علمی ستاد وزارت علوم ضمن خوشامدگویی به اعضای شورای صنفی و تبریک بابت حسن اعتمادی که کارکنان نسبت به انتخاب آنها داشتند، گفت: این معاونت در نظر دارد به صورت پیوسته جلسات منظمی با شورا برگزار نماید و از دیدگاه‌های آنان مطلع و بر اساس مقررات و ضوابط مربوطه اقدامات لازم را صورت دهد.
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم همچنین گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص اصلاح تاریخ برخورداری اعضای غیرهیات علمی ستاد وزارت از سقف افزایش ۵۰ درصدی حقوق و مزایا بیان و تاکید کرد: با توجه به تامین اعتبار موضوع فوق در فصل هفتم موافقتنامه ستاد وزارت و هماهنگی‌های صورت گرفته شده با سازمان برنامه و بودجه کشور،  پس از مبادله موافقتنامه امکان اصلاح احکام و متناسب با تخصیص دریافتی پرداخت‌های لازم انجام می‌شود.
به گزارش اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، وی ابراز امیدواری کرد با توجه به تشکیل شورای صنفی کارکنان مطالبات و نقطه‌نظرات همکاران از طریق این شورا پیگیری و اطلاع‌رسانی لازم صورت پذیرد، تا امورات به صورت قانونی و نتیجه‌بخش دنبال شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها