تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اکتبر 2021 - 1:37
کد خبر : 23309

اقامه نماز جمعه در همه شهرستان های گیلان

اقامه نماز جمعه در همه شهرستان های گیلان

ایسنا/گیلان رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه نماز جمعه فردا در شهرهای نارنجی در فضای باز و با پذیرش محدود ۱۰۰ نفر برگزار می شود، گفت: در شهرهای زرد و آبی نیز نماز جمعه اقامه خواهد شد. حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به چگونگی برگزاری نماز جمعه در استان

اقامه نماز جمعه در همه شهرستان های گیلان

ایسنا/گیلان رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه نماز جمعه فردا در شهرهای نارنجی در فضای باز و با پذیرش محدود ۱۰۰ نفر برگزار می شود، گفت: در شهرهای زرد و آبی نیز نماز جمعه اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به چگونگی برگزاری نماز جمعه در استان گیلان، اظهار کرد: در ادامه همکاری با ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا نماز جمعه فردا، ۱۴ خرداد در شهرهای نارنجی در فضای باز و با پذیرش محدود ۱۰۰ نفر برگزار می شود.

وی با اشاره به وضعیت کرونایی شهرهای گیلان، افزود: نماز جمعه در شهرهای زرد و آبی استان نیز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی اقامه خواهد شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان، با بیان اینکه در شرایط عادی ۳۵ شهر استان نماز جمعه برگزار می کنند، متذکر شد: نماز جمعه این هفته رشت نیز به امامت آیت الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی(ره) اقامه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها