تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اکتبر 2021 - 2:27
کد خبر : 23643

امام راحل توجه به محرومان و محرومیت زدایی داشت

امام راحل توجه به محرومان و محرومیت زدایی داشت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: امام راحل توجه به محرومان و محرومیت زدایی داشت و به همین خاطر اول انقلاب دستور سازمانهایی را برای محرومیت زدایی داد. حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی روز جمعه ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۰ در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مصلای یاسوج افزود: در گوشه گوشه کشور

امام راحل توجه به محرومان و محرومیت زدایی داشت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: امام راحل توجه به محرومان و محرومیت زدایی داشت و به همین خاطر اول انقلاب دستور سازمانهایی را برای محرومیت زدایی داد.

حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی روز جمعه ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۰ در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مصلای یاسوج افزود: در گوشه گوشه کشور محرومیت‌زدایی و برکات زیادی دیده می‌شود و امام خمینی رحمة الله علیه در همین راستا در روزهای اول انقلاب دستور به تاسیس بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت، جهاد سازندگی، بنیاد مسکن و ستاد حضرت امام(ره) داده است.
وی اظهار کرد: امام خمینی(ره) شخصیت عظیمی بود که در دهکده ایران طلوع کرد تا با قیام خود و با انقلابی که به پا کرد ملتی را به اوج قدرت عزت و اقتدار رساند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: مبارزه ای که امام راحل آغاز کرد و به تبعید و زندان منتهی شد شاید برای جوانان مبارزه و تبعید، یک سرگرمی محسوب شود اما امام نهضت خود را از همان زمان و در سن ۶۳ سالگی آغاز کرد.
ادیانی با بیان اینکه امام خمینی رحمت الله در همه مواقع طبقات مردم محروم و مستضعف را مورد توجه قرار می داد، تصریح کرد: امام هشدار دادند این طبقات مرفه امروز وقتی ما سفره را پهن کردیم به ما می گویند شما ننشینید؛ تا زمانی من هستم نمی گذارم مرفه‌هان بی درد کرسی  را به دست بگیرند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) با دعوت مردم به عرصه سیاست انقلابی بزرگ را در حساس ترین منطقه جغرافیایی جهان رقم زد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا عنوان کرد: انقلابی که بر پایه ارزش های بالای سیاسی شکل گرفت این انقلاب “نه” گفتن، به دیکتاتوری ۲۵۰۰ شاهنشاهی و هم “نه” گفتنِ بزرگ مقابل مستکباران و ظلم بود.
ادیانی تاکید کرد: امام نظام طاغوتی را نابود و نظام اسلامی را مستقر کرد، انقلاب اسلامی هم غرب و هم شرق را محکوم کرد چون انقلاب اسلامیِ بر پایه دین و آموزه دینی، هم گفتمان غرب و هم گفتمان شرق را به نابودی کشاند.
وی حضور مردم را در همه عرصه ها انقلاب مهم دانست و اظهارکرد: حضور مردم در جریان خلق عرب آذربایجان و تهاجم فرهنگی و سیاسی و فتنه های عاشورا تا فتنه ۹۸ باعث شد تا سرکوب شوند.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه از راهبردهای دشمن این است که مردم پای صندوق رأی نیایند، گفت: اینجا وظیفه است که با تمام مشکلات و با قبول کوتاهی‌ برخی مسئولان پای صندوق رأی حاضر شویم و به درخواست دشمن نه بگوییم.
ادیانی افزود: دشمن با همه قوا و دستگاه‌های تبلیغاتی خود درصدد است تا نظام اسلامی را ناکارآمد و حضور در انتخابات را بی تاثیر برای مردم بازگو کند.
وی با اشاره به اینکه رأی دادن یک تکلیف شرعی، قانونی، اجتماعی، عقلی و یک جهاد سیاسی است اظهارکرد: دشمن تنها بر روی مردم تمرکز کرده است چرا که مردم نقش تعیین کننده را ایفا می کند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه مردم همیشه نشان دادند که پای انقلاب و نظام هستند، تصریح کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات مجلس با حضور در پای صندوق های رای وفاداری خود را به نظام انقلاب اسلامی نشان دادند چراکه در صدر حضور در انتخابات بودند.


ادیانی خاطرنشان کرد: یکی از خرمشهر هایی که ملت ایران فقط خواهم کرد ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ است که حماسه دیگر خلق می کنند.
وی ادامه داد: دشمن با همه قوای پیاده و سواره و دستگاه‌های تبلیغاتی خود دنبال اینست که ناکارآمدی نظام اسلامی را القا کند و حضور در انتخابات را بی‌فایده جلوه دهد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا عنوان کرد: حضور در انتخابات وظیفه شرعی سیاسی ملی قانونی و اجتماعی است و ما حضرت امام رحمة الله علیه به خصوص فرمودند؛ ثواب حضور در انتخابات بیش از نماز واجب است.


قدیانی ادامه داد: در انتخابات‌ها، استان کهگیلویه و بویراحمد جایگاه خود را در صدر استان‌های کشور در دفاع از ارزش ها به ثبت رسانده است.
وی تصریح کرد: با وجود تبلیغات دشمن اما مردم با بصیرت، هوشیاری و گاهی پای صندوق های رای حاضر می شوند و انتخابات پرشور و از فتح های خرمشهر رقم خواهند زد.
به گزارش ایسنا، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بیان کرد: ملت ایران با انتخاب صحیح و حضور گسترده خود پای صندوق‌های رای در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از امام راحل خود تجلیل خواهند کرد. عمل به وصیت شهدا این است که ما پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

 

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها