تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آگوست 2021 - 23:23
کد خبر : 1824

اماکن اقامتی فقط ۲۵ درصد از ظرفیت خود را در اختیار مسافران قرار دهند

اماکن اقامتی فقط ۲۵ درصد از ظرفیت خود را در اختیار مسافران قرار دهند

 معاون استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: کلیه اماکن اقامتی برخوردار از استانداردهای لازم و دارای مجوز پذیرش، در شرایط فعلی صرفا ۲۵ درصد ظرفیت خود را می‌توانند در اختیار مسافرین قرار دهند. محمدصادق براتی در خصوص تصمیمات جلسه کمیته اماکن عمومی، مذهبی و گردشگری قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی اظهار کرد:

اماکن اقامتی فقط ۲۵ درصد از ظرفیت خود را در اختیار مسافران قرار دهند

 معاون استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: کلیه اماکن اقامتی برخوردار از استانداردهای لازم و دارای مجوز پذیرش، در شرایط فعلی صرفا ۲۵ درصد ظرفیت خود را می‌توانند در اختیار مسافرین قرار دهند.

محمدصادق براتی در خصوص تصمیمات جلسه کمیته اماکن عمومی، مذهبی و گردشگری قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به اهمیت نظارت و بازرسی در حوزه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تصمیمات قرارگاه عملیاتی، مقرر شد گروه‌های مشترک بازرسی و نظارت تشکیل شده و نظارت لازم اعمال شود.

براتی در رابطه با لزوم آمادگی واحدهای اقامتی برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی گفت: تدابیری توسط اداره کل میراث فرهنگی در خصوص اختصاص اماکنی برای گذراندن دوران نقاهت بیماران و واکسیناسیون در نظر گرفته شود تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد. همچنین کمک‌های تجهیزاتی مدیران حوزه گردشگری به مراکز درمانی نیز مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیته تخصصی اماکن عمومی و گردشگری قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی بیان کرد: قطعا با ایجاد استانداردهای بهداشتی و رعایت همه جانبه دستور العمل‌ها از ناحیه مجاورین و زائرین می‌توانیم شرایط حاد کنونی را تغییر داده و با بازگشت سلامتی به میان مردم شاهد رفع محدودیت‌ها باشیم.

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در این جلسه که با حضور صاحبان اقامتگاه‌ها و مسئولین گردشگری استان تشکیل شد، اهم مسائل حوزه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و  نحوه ارائه خدمات بهداشتی در حوزه اقامت مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها