تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دسامبر 2021 - 19:23
کد خبر : 149443

امتیاز لیگ برتر قایقرانی لرستان واگذار می‌شود

امتیاز لیگ برتر قایقرانی لرستان واگذار می‌شود

ایسنا/لرستان سرپرست تیم ناتریور سام لرستان از واگذاری امتیاز این تیم لیگ برتری آب‌های آرام خبر داد. سعید حاجی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: امسال در رقابت‌های لیگ برتر آب‌های آرام که در دریاچه آزادی تهران برگزار شد با ۴۷ امتیاز پنجم شد و در لیگ برتر باقی ماندیم. وی ادامه داد: چون نخستین فصل

امتیاز لیگ برتر قایقرانی لرستان واگذار می‌شود

ایسنا/لرستان سرپرست تیم ناتریور سام لرستان از واگذاری امتیاز این تیم لیگ برتری آب‌های آرام خبر داد.

سعید حاجی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: امسال در رقابت‌های لیگ برتر آب‌های آرام که در دریاچه آزادی تهران برگزار شد با ۴۷ امتیاز پنجم شد و در لیگ برتر باقی ماندیم.

وی ادامه داد: چون نخستین فصل حضور تیمی از لرستان در لیگ برتر قایقرانی بود و به زیرگروه سقوط نکردیم از کسب این نتیجه راضی بودیم.

حاجی‌زاده افزود: این نتیجه در حالی کسب شد که ورزشکاران ما با حداقل‌ها به این رقابت‌ها اعزام شدند و تجربه خوبی برای آنان بود.

سرپرست تیم ناتریور سام لرستان با بیان اینکه دیگر قصد تیمداری نداریم، تصریح کرد: با مسئولان هیئت قایقرانی استان صحبت کرده‌ایم که بخشی از هزینه‌های ما را بدهند یا حمایت کنند تا باز هم به تیمداری ادامه بدهیم اما قصد همکاری ندارند.

وی تاکید کرد: تیم ما برای حضور در لیگ برتر هزینه‌های زیادی داشته و بدون شک سال آینده نیز هزینه‌ها بیشتر می‌شود و به این ترتیب تیمداری به تنهایی سخت‌تر خواهد شد.

حاجی‌زاده گفت: از چند استان برای خرید این امتیاز لیگ برتری رایزنی‌هایی با ما شده و امتیاز را به آنان واگذار خواهیم کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها