تاریخ انتشار : شنبه 11 دسامبر 2021 - 16:14
کد خبر : 159234

امسال تعهدات حوزه اشتغال باید به صورت ۱۰۰ درصدی محقق شود

امسال تعهدات حوزه اشتغال باید به صورت ۱۰۰ درصدی محقق شود

فرماندار کرمانشاه گفت: امسال باید تعهدات حوزه اشتغال شهرستان به صورت ۱۰۰ درصدی محقق شود.    به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، فضل الله رنجبر در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان کرمانشاه که امروز (سوم اردیبهشت) در سالن جلسات بنیاد نخبگان کرمانشاه برگزار شد، برگزاری این جلسه در محیط دانشگاهی را به فال

 امسال تعهدات حوزه اشتغال باید به صورت ۱۰۰ درصدی محقق شود
فرماندار کرمانشاه گفت: امسال باید تعهدات حوزه اشتغال شهرستان به صورت ۱۰۰ درصدی محقق شود.
 
 به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، فضل الله رنجبر در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان کرمانشاه که امروز (سوم اردیبهشت) در سالن جلسات بنیاد نخبگان کرمانشاه برگزار شد، برگزاری این جلسه در محیط دانشگاهی را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: در دنیای جدید موفق نخواهیم شد، مگر اینکه کارها را مبتنی بر علم پیش ببریم.
 
رنجبر با تاکید بر اینکه برای اجرایی شدن برنامه ها باید از تجربیات دانشگاهیان بهره ببریم، اضافه کرد: اگر پیوند بین دانشگاه و ادارات را تقویت کنیم، در اجرای برنامه ها موفق خواهیم شد.
 
فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه برای حل معضل بیکاری باید به سراغ راهکارها برویم و فقط نگاه آماری نداشته باشیم، تاکید کرد: راه‌های مختلفی برای حل معضل بیکاری وجود دارد که باید در کنار دانشگاه این راه ها را پیدا کنیم.
 
رنجبر گفت: از دانشگاه‌ها انتظار داریم دست ما را بگیرند و در انجام کارها به ما مشاوره بدهند.
 
وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید، افزود: با نگاه تولید محور می‌توانیم در راستای تحقق شعار سال بکوشیم.
 
فرماندار کرمانشاه  در ادامه با تأکید بر اینکه امسال باید تعهدات حوزه اشتغال شهرستان کرمانشاه به صورت ۱۰۰ درصدی محقق شود، تاکید کرد: هر مدیری که نمی تواند تحقق تعهدات را داشته باشد باید در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به اصلاح تعهدات اداره متبوعش اقدام کند، وگرنه هیچ توجیحی از هیچ مدیری برای کم کاری در حوزه اشتغال پذیرفتنی نخواهد بود.
 
وی سپس با اشاره به وجود ۳۳ طرح  اشتغالزای بالای یک میلیارد تومان در حوزه شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون تسهیلات مرتبط با ۱۲ طرح با مبلغ ۸۹ میلیارد تومان پرداخت شده و پرونده دیگر طرح‌ها همچنان در بانکها  در انتظار تخصیص تسهیلات است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها