تاریخ انتشار : شنبه 23 اکتبر 2021 - 22:15
کد خبر : 13595

اولین مرکز واکسیناسیون خودرویی در بیرجند آغاز به کار کرد

اولین مرکز واکسیناسیون خودرویی در بیرجند آغاز به کار کرد

ایسنا/خراسان جنوبی دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی اظهار کرد: اولین مرکز واکسیناسیون خودرویی از صبح امروز در مجتمع فرهنگی غدیر بیرجند آغاز به کار کرد که برای ۷۰ سال به بالا مورد استفاده قرار خواهد گرفت. غلامرضا شریف زاده در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: چهار مرکز تجمیعی تزریق واکسن در

اولین مرکز واکسیناسیون خودرویی در بیرجند آغاز به کار کرد

ایسنا/خراسان جنوبی دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی اظهار کرد: اولین مرکز واکسیناسیون خودرویی از صبح امروز در مجتمع فرهنگی غدیر بیرجند آغاز به کار کرد که برای ۷۰ سال به بالا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

غلامرضا شریف زاده در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: چهار مرکز تجمیعی تزریق واکسن در سطح خراسان جنوبی راه اندازی شده است.

وی گفت: یک مرکز در بیرجند در پردیس دانشگاه علوم پزشکی و سه مرکز در شهرستان های قاین، فردوس و طبس راه اندازی شده که روند واکسیناسیون را تسریع خواهد کرد.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی بیان کرد: برخی از افراد توانایی حضور و توقف را ندارند؛ براین اساس اولین مرکز واکسیناسیون خودرویی از صبح امروز در مجتمع فرهنگی غدیر بیرجند آغاز به کار کرد که برای ۷۰ سال به بالا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مرکز دیگر واکسیناسیون خودرویی در محل چهارشنبه بازار قدیم شهرداری بیرجند طی روزهای آینده راه‌اندازی خواهد شد.

شریف‌زاده با بیان اینکه افراد فعال هر روز از ساعت ۸ تا ۱۲ تشکیل پرونده می‌دهند، اظهار کرد: محموله جدید ۲۲ هزار دوز واکسن کرونا وارد استان شد تا روند واکسیناسیون سرعت بیشتری گیرد.

وی افزود: گروه سنی ۷۵ تا ۷۹ سال براساس تماس تلفنی مراقبین سلامت فراخوان می‌شوند و در بازه زمانی مشخص شده، برای تزریق واکسن به مراکز تجمیعی مراجعه می‌کنند و گروه سنی ۷۰ تا ۷۴ سال نیز با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir ثبت نام و در مدتی کوتاه پیامکی برای آن‌ها ارسال خواهد شد که زمان و مکان تزریق واکسن برای آن‌ها مشخص و بر اساس آن زمانبندی، به مراکز تزریق واکسن مراجعه خواهند کرد.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در سطح کشور تا صبح روز شنبه به طور میانگین ۲.۶۲ از افراد واجد شرایط واکسینه شده بودند که این رقم در سطح استان خراسان جنوبی ۳.۲ افراد واجد شرایط بود یعنی ما از میانگین واکسیناسیون کشوری خوشبختانه جلوتر هستیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها