تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 نوامبر 2021 - 13:25
کد خبر : 121509

اگر صرفه جویی نشود گاز واحدهای صنعتی و تولیدی قطع می‌شود

اگر صرفه جویی نشود گاز واحدهای صنعتی و تولیدی قطع می‌شود

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: برای پایداری و استمرار گازرسانی لازم است مشترکان استان صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی را جدی بگیرند. سید محمود هاشمی گفت: اولویت شرکت گاز تامین گاز مشترکان خانگی است و در صورتی که با افزایش مصرف مواجه شویم ضمن مشکل در تامین گاز پایدار برای بخش خانگی

اگر صرفه جویی نشود گاز واحدهای صنعتی و تولیدی قطع می‌شود

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: برای پایداری و استمرار گازرسانی لازم است مشترکان استان صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی را جدی بگیرند.

سید محمود هاشمی گفت: اولویت شرکت گاز تامین گاز مشترکان خانگی است و در صورتی که با افزایش مصرف مواجه شویم ضمن مشکل در تامین گاز پایدار برای بخش خانگی مجبور به قطع گاز واحدهای صنعتی و تولیدی خواهیم شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شرکت گاز خراسان جنوبی، وی با تاکید بر صرفه جویی گاز در ادارات افزود: هم اکنون نیز رعایت بخشنامه دولت در خصوص صرفه جویی در ادارات استان از سوی بازرسان شرکت گاز در وقت اداری و بعد از وقت اداری مورد پایش قرار گرفته است و در صورت مشاهده رعایت نکردن مفاد بخشنامه، پس از ارائه اخطار کتبی مجبور به قطع گاز ادارات و سازمان های مربوطه هستیم.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: اگر مردم راهکارهای کاهش مصرف گاز را جدی بگیرند و تنها یک درجه دمای اتاق را کاهش دهند بیش از 6 درصد در مصرف گاز صرفه جویی می شود و این کاهش مصرف کمک قابل توجهی در پایین آمدن مبالغ صورت حسابهای گاز مصرفی مشترکین خانگی خواهد کرد.

هاشمی افزود: از ابتدای آذر ، قبض مشترکان پرمصرف یا بد مصرف خانگی توسط شرکت ملی گاز ایران به نحوی محاسبه می شود که مبالغ قبوض مشترکان پرمصرف بسیار بالا خواهد بود و ما وظیفه داریم این موضوع را به اطلاع مردم استان برسانیم.

وی از مردم درخواست کرد تا نهایت صرفه جویی را در مصرف گاز طبیعی داشته باشند و به شرکت گاز کمک کنند تا امکان پایداری و استمرار گازرسانی برای همه مردم استان فراهم شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها