تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آگوست 2021 - 23:20
کد خبر : 1791

این پیامک جعلی است!

این پیامک جعلی است!

 رئیس پلیس فتای کردستان گفت: جدیدا مجرمان سایبری با جعل آدرس اینترنتی سامانه ثبت‌نام الکترونیک قوه‌ قضاییه و با ارسال پیامکی با محتواهایی نظیر ثبت شکوائیه، ابلاغ حکم و غیره کاربران را به آدرس جعلی هدایت و با درخواست کسر وجه، از حساب کاربران برداشت غیرمجاز می‌نمایند. سرهنگ مهدی دانش‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با

این پیامک جعلی است!

 رئیس پلیس فتای کردستان گفت: جدیدا مجرمان سایبری با جعل آدرس اینترنتی سامانه ثبت‌نام الکترونیک قوه‌ قضاییه و با ارسال پیامکی با محتواهایی نظیر ثبت شکوائیه، ابلاغ حکم و غیره کاربران را به آدرس جعلی هدایت و با درخواست کسر وجه، از حساب کاربران برداشت غیرمجاز می‌نمایند.

سرهنگ مهدی دانش‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با اشارە بە اینکە این پیامک‌ها جعلی و فاقد اعتبار است، اظهار کرد: دقت کنید کە پیامک ارسالی از سوی قوه قضاییه فاقد لینک می‌باشد.

وی همچنین ادامە داد: به هیچ  وجه جهت مشاهده ابلاغ قضایی، نیاز به واریز وجه نمی‌باشد و پیامک مذکور، هرگز با شماره سیمکارت شخصی ارسال نمی‌گردد.

سرهنگ دانش‌پور خاطرنشان کرد: جهت اطمینان، کاربران می‌توانند به سایت اصلی ابلاغ الکترونیک قضایی به آدرس https:‎//eblagh.adliran.ir مراجعه نمایند.

دانش‌پور در پایان سخنان خود از شهروندان خواست کە هوشیار باشند و فریب اینگونە افراد را نخورند و همچنین برنامەهای مورد نیاز خود را از مارکت‌های معتبر و داخلی دریافت کنند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها