تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 23:11
کد خبر : 114554

بازدید بیش از ٢١٠٠٠ نفر از موزه ها و ابنیه های تاریخی فرهنگی آذربایجان غربی

بازدید بیش از ٢١٠٠٠ نفر از موزه ها و ابنیه های تاریخی فرهنگی آذربایجان غربی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ١٦١ هزار نفر تا دوم فروردین سالجاری از جاذبه های گردشگری استان بازدید کردند.   جلیل جباری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی بااشاره به آخرین آمار بدست آمده از بازدیدکنندگان نوروزی از جاذبه های گردشگری استان اظهار کرد: از٢٨

بازدید بیش از ٢١٠٠٠ نفر از موزه ها و ابنیه های تاریخی فرهنگی آذربایجان غربی
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ١٦١ هزار نفر تا دوم فروردین سالجاری از جاذبه های گردشگری استان بازدید کردند.
 
جلیل جباری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی بااشاره به آخرین آمار بدست آمده از بازدیدکنندگان نوروزی از جاذبه های گردشگری استان اظهار کرد: از٢٨ اسفند سال ٩٧ تا دوم فرودین سال جاری ١٦١ هزار و ٦٦٢ نفر از جاذبه های گردشگری استان بازدید کردند.  
 
وی اظهار کرد:  از ٢٨ اسفند سال گذشته تا دوم فروردین امسال ٢١ هزار ٧٨٢ نفر از موزه هاوبناهای تاریخی و فرهنگی استان بازدید کردند.
 
جباری  با اشاره به اقامت ٢٩ هزار و٦١ نفر مسافر نوروزی در واحدهای اقامتی،‌هتلها،مدارس و کمپ های استان یادآور شد:  ‌از ٢٨ اسفند سال گذشته تا دوم فروردین ٩٨، بیش از ٣٥٠٠ نفر در هتل و هتل آپارتمانها و ٢٣١ نفر در واحدهای بوم گردی،۱۷  ‌هزار و ٦٣٧نفر  در مدارس، ٣٥٣٨  نفر در مهمانسرای ادارات و  ٢٠٠٦ نفر در اقامتگاههای موقت در استان اقامت کردند.
 
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی  با اشاره بر نظارت کامل بر اماکن اقامتی اظهار کرد:  تاکنون ٢٥٣ مورد نظارت از واحدهای اقامتی،  ‌پذیرایی و کمپ های استان انجام شده است. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها