تاریخ انتشار : دوشنبه 10 ژانویه 2022 - 17:36
کد خبر : 189204

بازدید معاون استاندار از واحدهای صنعتی یزد

بازدید معاون استاندار از واحدهای صنعتی یزد

ایسنا/یزد معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از تعدادی از واحدهای تولیدی شهرستان یزد بازدید و از نزدیک در جریان روند اقدامات، فعالیت‌ها و میزان تولید محصولات این واحدها قرار گرفتند. «محمدرضا علمداریزدی» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در جریان بازدید از شرکت فرش خاطره کویر

بازدید معاون استاندار از واحدهای صنعتی یزد

ایسنا/یزد معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از تعدادی از واحدهای تولیدی شهرستان یزد بازدید و از نزدیک در جریان روند اقدامات، فعالیت‌ها و میزان تولید محصولات این واحدها قرار گرفتند.

«محمدرضا علمداریزدی» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در جریان بازدید از شرکت فرش خاطره کویر یزد که با حضور «سید مسعود عظیمی» معاون استاندار انجام شد، این واحد را از افتخارات صنعت فرش ایران ‌و استان دانست و بیان کرد: شرکت فرش خاطره کویر یزد با اشتغال زایی بیش از ۴۵۰ نفر، ظرفیت تولید یک میلیون ‌و ۵۰۰ هزار مترمربع انواع فرش ماشینی در سال را داراست.

وی در بازدید از واحدهای مختلف و خطوط تولید مجتمع صنایع لاستیک یزد نیز گفت: مساحت این مجتمع ۴۰۰ هزار متر مربع و در زیر بنای ۱۱۰ هزار متر مربع ساخته شده و برای یک هزار و ۳۵۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

معاون استاندار و رئیس سازمان صمت همچنین از شرکت تابلوسازی رانین صنعت گستر واقع در شهرک صنعتی یزد بازدید کردند. شرکت رانین صنعت گستر تولید کننده تابلو برق فشار است که با سرمایه گذاری بالا اشتغال بیش از ۳۰ نفر را فراهم کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت یزد، این واحد تولیدی در سال ۱۳۸۱ با هدف ارائه خدمات مشـاوره ، طراحی و ساخت تابلوهای برق، سازمان دهی و راهبری صنایع وپروژه های مختلف صنعت برق تاسیس شد و در زمینه خدمات مهندسی برق و اتوماسیون در طرح‌های صنعتی، طراحی و اجرای سیستمهای مدیریت انرژی و سیستم‌های حفاظت الکتریکی ، طراحی و اجرای طرح‌های توزیع و انتقال انرژی الکتریکی فعال است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها