تاریخ انتشار : شنبه 4 سپتامبر 2021 - 14:59
کد خبر : 38918

بازدید نماینده هلدینگ معنا از شهرکها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان

بازدید نماینده هلدینگ معنا از شهرکها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان

 مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: نماینده هلدینگ معنا از شهرکهای صنعتی جنوب استان سیستان و بلوچستان بازدید کرد.  علیرضا راشکی اظهار کرد: این نمایندگان از شهرکهای صنعتی کنارک و چابهار بازدید کرده و از نزدیک با ظرفیت های آشکارا و نهفته جنوب استان سیستان و بلوچستان آشنا شدند. وی افزود: طی نشستی

بازدید نماینده هلدینگ معنا از شهرکها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان

 مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: نماینده هلدینگ معنا از شهرکهای صنعتی جنوب استان سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

 علیرضا راشکی اظهار کرد: این نمایندگان از شهرکهای صنعتی کنارک و چابهار بازدید کرده و از نزدیک با ظرفیت های آشکارا و نهفته جنوب استان سیستان و بلوچستان آشنا شدند.
وی افزود: طی نشستی که در حاشیه بازدید برگزار شد قرار شد زمین از شهرک صنعتی ایرانشهر برای سرمایه گذاری در حوزه صنایع معدنی اخذ و یک  واحد تولیدی وابسته به معدن بهره برداری شود.
رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان یاد آور شد: علاوه بر این مقرر شد برای شروع فعالیت و سرمایه گذاری در شهرک صنعتی کنارک ، شرکتهای دانش  بنیان و شتاب دهنده های وابسته به هلدینگ معنا مطالعات خود را در این زمینه آغاز کنند.
راشکی خاطر نشان کرد: هلدینگ معنا از جمله شرکتهای زیر مجموعه ستاد فرمان امام (ره) است که بر روی طرح اقتصادی  برای ایجاد اشتغال پایدار فعالیت می کند.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها