تاریخ انتشار : جمعه 10 دسامبر 2021 - 11:00
کد خبر : 158357

بازنگری 70 طرح هادی روستایی

بازنگری 70 طرح هادی روستایی

معاون بنیاد مسکن لرستان گفت: 70 طرح هادی روستایی بازنگری می‎شود. مهندس جعفری در گفت و گو با ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: بازنگری حدود 70 طرح در ساز و کار بنیاد مسکن لرستان قرار دارد که بعد از عقد قرارداد با مشاوران ذی‌صلاح اقدام به انجام کارهای بازنگری می‌شود. وی ادامه داد: معاون بنیاد

بازنگری 70 طرح هادی روستایی
معاون بنیاد مسکن لرستان گفت: 70 طرح هادی روستایی بازنگری می‎شود.

مهندس جعفری در گفت و گو با ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: بازنگری حدود 70 طرح در ساز و کار بنیاد مسکن لرستان قرار دارد که بعد از عقد قرارداد با مشاوران ذی‌صلاح اقدام به انجام کارهای بازنگری می‌شود.

وی ادامه داد: معاون بنیاد مسکن لرستان در بحث تهیه طرح هادی در سال جاری بازنگری حدود 70 طرح در ساز و کاری قرار دارد که بعد از عقد قرارداد با مشاوران ذی‌صلاح اقدام می‌شود.

جعفری افزود: هر استان باید متناسب با ظرفیت ها و توسعه روستاهای مورد نظر خود، اقدام به بازنگری طرح هادی روستایی کرده و این طرح‎ها را برای تصویب به مرجع ذی صلاح که در این وزیر راه و شهرسازی است، ارائه دهد.

معاون بنیاد مسکن لرستان خاطر نشان کرد: به این صورت می توان دریافت بازنگری در طرح های هادی بر اساس نیازسنجی منطقه ای و محلی است، نه کاری که از مرکز و با دستور مقامات مافوق قابل انجام باشد.

وی یادآور شد: بازنگری های مورد نیاز در طرح هادی روستایی در پايان افق دهساله و به دنبال تحولات جمعيتي و تغيير شرايط مختلف اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي و كالبدي روستاها انجام می‌شود.منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها