تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دسامبر 2021 - 21:10
کد خبر : 147335

بازگشایی ۸۰ راه روستایی در اهر

بازگشایی ۸۰ راه روستایی در اهر

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اهر از بازگشایی کامل ۸۰ راه‌ ارتباطی روستایی در این شهرستان خبر داد. قاسم قمری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: طی بارش سنگین برف که از بامداد دیروز آغاز و تاکنون نیز ادامه دارد متاسفانه بیش از ۱۰۰ راه ارتباطی روستایی شهرستان اهر مسدود شده بود

بازگشایی ۸۰ راه روستایی در اهر

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اهر از بازگشایی کامل ۸۰ راه‌ ارتباطی روستایی در این شهرستان خبر داد.

قاسم قمری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: طی بارش سنگین برف که از بامداد دیروز آغاز و تاکنون نیز ادامه دارد متاسفانه بیش از ۱۰۰ راه ارتباطی روستایی شهرستان اهر مسدود شده بود که با تلاش همکاران راهداری تا این دقیقه ۸۰ راه روستایی بازگشایی شده است.

وی افزود: با توجه به بارش برف و کولاک در برخی جاده‌های روستایی ارتفاع برف در برخی مکان از ۲۵ تا ۴۰ سانتی متر بود که همکاران راهداری در تلاش هستند ۲۵ راه ارتباطی روستایی باقی مانده را نیز تا پایان امروز بازگشایی کننند.

وی از مسافران و همشهریان خواست برای حفظ سلامتی خود و خانواده از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت لزوم برای تردد در محورهای این شهرستان از زنجیر چرخ استفاده کنند.

قمری افزود: تمام محورهای اصلی و فرعی شهرستان اهر باز بوده و تردد خودروها در این محورها در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها