تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اکتبر 2021 - 21:18
کد خبر : 36213

بانک‌های خصوصی برای توسعه فارس همت کنند

بانک‌های خصوصی برای توسعه فارس همت کنند

  استاندار فارس گفت: بانک‌های خصوصی باید برای کمک به توسعه اقتصادی این استان پا به میدان همکاری بگذارند. دکتر محمدهادی ایمانیه عصر یکشنبه ۹ آبان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فارس، گفت: بانک‌های خصوصی خدماتی را از استان دریافت می‌کنند و موظف هستند در مقابل مردم فارس به وظایف خود عمل کنند. ایمانیه

بانک‌های خصوصی برای توسعه فارس همت کنند

  استاندار فارس گفت: بانک‌های خصوصی باید برای کمک به توسعه اقتصادی این استان پا به میدان همکاری بگذارند.

دکتر محمدهادی ایمانیه عصر یکشنبه ۹ آبان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فارس، گفت: بانک‌های خصوصی خدماتی را از استان دریافت می‌کنند و موظف هستند در مقابل مردم فارس به وظایف خود عمل کنند.

ایمانیه افزود: اگر شاهد حضور بانک‌های خصوصی در شورای هماهنگی بانک‌های استان و همکاری در مسیر رونق تولید فارس نباشیم، بر اساس قانون حقوق مردم را مطالبه خواهیم کرد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه گره گشایی از مشکلات مردم و تولید کنندگان از بزرگ ترین عبادات محسوب می‌شود، عنوان کرد: تلاش برای ایجاد اشتغال، رفع فقر و نجات افراد از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، وظیفه ملی، دینی و شهروندی همگان است.

ایمانیه با بیان اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای رفع مشکلات تولیدکنندگان پیش بینی شده است، تصریح کرد: شایسته نیست با وجود تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار و بستر قانونی لازم در رفع مشکلات بخش تولید کوتاهی کنیم.

او ادامه داد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید تلاش کند با ارائه راهکارها و مصوبات به صورت وحدت رویه، زمینه حل مشکلات گروه‌های مختلف مردم و فعالان حوزه تولید را فراهم کند.

استاندار فارس تاکید کرد: باید به صورت زمانبندی شده گزارشی از اقدامات و میزان تحقق مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس ارائه شود تا وضعیت عملکرد این کارگروه مشخص و ارزیابی شود.

در این جلسه مسائل و مشکلات هفت واحد تولیدی استان فارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای حل مشکلات آنان صادر شد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها