تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 نوامبر 2021 - 21:28
کد خبر : 75174

باید حواسمان بیشتر به خبرنگاران محیط زیست باشد

باید حواسمان بیشتر به خبرنگاران محیط زیست باشد

ایسنا/یزد مدیر کل محیط زیست استان یزد با حضور در دفتر ایسنای این استان درگذشت خبرنگاران محیط زیست در حادثه تصادف نقده را تسلیت گفت. «نیره پورملایی» ظهر امروز با حضور در دفتر ایسنا یزد، ضمن عرض تسلیت در مورد درگذشت خبرنگاران حوزه محیط زیست، تصریح کرد: محیط زیست بدون خبرنگاران تنهاست، همانطور که سال‌های گذشته

باید حواسمان بیشتر به خبرنگاران محیط زیست باشد

ایسنا/یزد مدیر کل محیط زیست استان یزد با حضور در دفتر ایسنای این استان درگذشت خبرنگاران محیط زیست در حادثه تصادف نقده را تسلیت گفت.

«نیره پورملایی» ظهر امروز با حضور در دفتر ایسنا یزد، ضمن عرض تسلیت در مورد درگذشت خبرنگاران حوزه محیط زیست، تصریح کرد: محیط زیست بدون خبرنگاران تنهاست، همانطور که سال‌های گذشته تنها بوده و حضور پررنگ خبرنگاران منجر به اتفاقات مثبت زیادی برای محیط زیست شده است.

وی با اشاره به این که خبرنگاران حامیان حوزه محیط زیست هستند، گفت: جریان رسانه کمک زیادی به حفظ محیط زیست و جلب حمایت‌ مسئولان به این حوزه شده است و ما قدردان خبرنگاران هستیم.

مدیرکل محیط زیست یزد با تاکید بر این که باید حواسمان را بیشتر به خبرنگاران این حوزه جلب کنیم، گفت: خبرنگاران حوزه محیط زیست بدون هیچ چشم داشتی با عشق و انگیزه همراه محیط زیست هستند و باید بیشتر حواسمان به این حامیان باشد.

پورملایی از بروز این حادثه تلخ اظهار تاسف کرد و برای خانواده‌های آنان از خداوند صبر خواستار شد.

«مهشاد کریمی» خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا روز چهارشنبه دوم تیرماه به همراه «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا در جریان تهیه گزارش و بازدید از طرح احیای دریاچه ارومیه، در سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها