تاریخ انتشار : یکشنبه 12 نوامبر 2023 - 14:33
کد خبر : 208456

با سرمایه کم چه ارزی بخریم تا سود کنیم؟

با سرمایه کم چه ارزی بخریم تا سود کنیم؟

در چند روز گذشته بیت کوین افزایش قیمت بالایی را تجربه کرده است و برخی افراد می‌گویند که روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال شروع شده است. با افزایش قیمت ارز دیجیتال بیت کوین، قیمت آلت کوین‌های نیز افزایش پیدا می‌کند. همین امر سبب شده تا افراد به دنبال پیدا کردن بهترین کوین‌های موجود در این

با سرمایه کم چه ارزی بخریم

در چند روز گذشته بیت کوین افزایش قیمت بالایی را تجربه کرده است و برخی افراد می‌گویند که روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال شروع شده است. با افزایش قیمت ارز دیجیتال بیت کوین، قیمت آلت کوین‌های نیز افزایش پیدا می‌کند.

همین امر سبب شده تا افراد به دنبال پیدا کردن بهترین کوین‌های موجود در این بازار برای کسب سود باشند. اما همه کاربران سرمایه بالایی ندارند و از خود می‌پرسند که با سرمایه کم چه ارزی بخریم تا سود کنیم. در این مطلب قصد داریم تا تعدادی از ارزهای دیجیتال را که قیمت پایین اما آینده روشنی دارند با هم بررسی کنیم.

با سرمایه کم هم می‌توان در کریپتوکارنسی سرمایه گذاری کرد؟

تعداد افرادی که در خصوص بازار ارزهای دیجیتال اطلاعات کافی ندارند بسیار زیاد است. این افراد زمانی که متوجه می‌شوند قیمت ارز دیجیتال بیت کوین فراتر از یک میلیارد تومان است، تصور می‌کنند که نمی‌توانند با سرمایه کم وارد این بازار شوند. اما این تصور کاملاً اشتباه است. بسیاری از کوین‌ها در این بازار وجود دارند که قیمت آن‌ها حتی از یک تومان هم کمتر است. پس در پاسخ به سؤال با پول کم چه رمز ارزی بخرم؟

باید بگوییم که شما باید ارزهای دیجیتال با قیمت پایین را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین گزینه از میان آن‌ها را برای کسب سود پیدا کنید. البته شاید همه افراد تخصص لازم برای پیدا کردن این ارزها را نداشته باشند. به همین دلیل در ادامه این مطلب چند ارز دیجیتال را که آینده خوبی می‌توان برای آن‌ها متصور شد، معرفی می‌کنیم تا پس از انجام بررسی‌های لازم بدانیم که با سرمایه کم چه ارزی بخریم تا سود مناسبی دریافت کنیم.

مهم ترین نکات برای انتخاب ارز دیجیتال مناسب سرمایه گذاری

درست است که در ادامه چند ارز مناسب را برای افرادی که سرمایه کم دارند، معرفی خواهیم کرد، اما هر فرد باید با توجه به بررسی‌های خود اقدام به خرید ارز دیجیتال کند. به همین دلیل مهم ترین نکاتی را در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد که این افراد باید به آن‌ها توجه داشته باشند.

انتخاب ارز دیجیتال مناسب سرمایه گذاری

1- قیمت

افرادی که قصد سرمایه گذاری به میزان کم در بازار ارزهای دیجیتال را دارند، بهتر است به سراغ ارزهایی بروند که قیمت آن‌ها کمتر از یک دلار است تا بتوانند تعداد بیشتری از این ارزهای دیجیتال را خریداری کنند. همچنین این ارزها مستعد رشد به میزان بیشتری هستند.

2- سقف قیمتی

بسیاری از ارزهای جذاب و مناسب برای سرمایه گذاری از سقف قیمتی خود فاصله زیادی دارند. این ارزها در صورتی که بخواهند سقف قیمتی جدیدی را ثبت کنند، می‌توانند سود چند برابری به سرمایه گذاران خود بدهند.

3- تحلیل‌های فاندامنتال و تکنیکال

هیچ‌گاه ارزی را بدون توجه به تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال خریداری نکنید. این تحلیل‌ها به شما کمک می‌کنند که روند تغییر قیمت آن ارز را متوجه شوید تا بتوانید سرمایه گذاری بهتری انجام دهید.

4- جامعه طرفداران

هر چه یک ارز دیجیتال طرفداران و محبوبیت بیشتری داشته باشد، احتمال رشد قیمت آن بسیار بیشتر خواهد بود. پس توجه به این نکته را از یاد نبرید.

5- تیم پروژه و وایت پیپر

بررسی تیم پروژه و وایت پیپر آن از دیگر نکاتی است که می‌تواند به شما در پیش بینی آینده ارزهای دیجیتال کمک کند. هر چه تیم پروژه قوی تر و وایت پیپر جذاب تری داشته باشد که بتواند مشکلی از مردم را حل کند، احتمال رشد قیمت آن بیشتر خواهد بود.

با سرمایه کم چه ارزی بخریم؟

افراد به دلایل مختلفی مانند ریسک پذیری پایین، کم بودن سرمایه یا نداشتن پول اضافه با سرمایه کم وارد بازار ارزهای دیجیتال می‌شوند. این افراد باید بدانند که با توجه به سرمایه کمی که وارد این بازار می‌کنند، نباید انتظار داشته باشند که سود آن‌ها بسیار بالا و قابل توجه باشد. اما می‌توانند با خرید ارزهای دیجیتال کم قیمت که احتمال رشد بسیار زیادی دارند، سرمایه خود را افزایش دهند.

در ادامه به سؤال با سرمایه کم چه ارزی بخریم تا سود کنیم؟ پاسخ خواهیم داد. البته این موارد را توصیه در نظر نگیرید و بدون انجام بررسی‌های لازم اقدام به خرید نکنید. توضیحات زیر تنها برای ساده تر کردن شما در پیدا کردن ارزهایی با قیمت پایین و احتمال رشد بالا هستند.

1- دوج کوین (Doge)

دوج کوین را باید یکی از معروف ترین میم کوین‌های بازار ارزهای دیجیتال دانست که جامعه طرفداران مخصوص به خود را دارد. در زمان نگارش این مطلب دوج کوین در حدود 7 سنت قیمت دارد و بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که در 5 تا 7 سال آینده قیمت ارز دیجیتال دوج کوین می‌تواند به 1 دلار برسد.

پس با توجه به همین موضوع افراد می‌توانند این ارز دیجیتال ارزان را خریداری کنند و در صورت رسیدن به هدف قیمتی در حدود 13 برابر سود دریافت کنند.

2- ترون (TRX)

ارز دیگری که می‌توانیم در پاسخ به سؤال با سرمایه کم چه ارزی بخریم تا سود دریافت کنیم، به آن اشاره داشته باشیم، ترون است. ترون با داشتن شبکه ای جذاب و گسترده در بازار ارزهای دیجیتال توانسته نقش مهمی در رشد بیشتر شبکه‌های ارز دیجیتال ایفا کند.

با سرمایه کم چه ارزی بخریم؟

این ارز در یک بازه زمانی رشد مناسبی را تجربه کرد اما پس از آن افت قیمت شدیدی داشت و اکنون در حدود 7 سنت قیمت دارد. برخی از کارشناسان پیش بینی می‌کنند که این ارز دیجیتال در 5 تا 7 سال آینده می‌تواند عددهایی بالاتر از 2 دلار را تجربه کند. در صورتی که این پیش بینی‌ها درست باشد، خرید ترون می‌تواند بیشتر از 20 برابر سود عاید کسانی کند که اکنون اقدام به خرید آن کرده اند.

3- ریپل (XRP)

ریپل مورد دیگری است که باید آن را در لیست با سرمایه کم چه ارزی بخریم، قرار داد. ریپل به دلیل درگیری با دادگاه سال‌هاست که رشد قابل توجهی نداشته و به نوعی از بازار جا مانده است. این ارز دیجیتال را می‌توان در سبد بسیاری از سرمایه گذاران خبره این بازار مشاهده کرد.

در صورتی که این دادگاه به طور کامل به نفع ریپل به پایان رسد، ارز دیجیتال ریپل قطعاً رشد بسیار مناسب و بالایی را تجربه خواهد کرد. قیمت ارز دیجیتال ریپل در حال حاضر 61 سنت است و کارشناسان پیش بینی می‌کنند که در 6 سال آینده می‌تواند به بالای 4 دلار برسد. حتی برخی کارشناسان پا را فراتر گذاشته اند و قیمت 6 دلاری را برای آن پیش بینی می‌کنند. پس با خرید ریپل می‌توان 7 تا 10 برابر سود کسب کرد.

4- آدا یا کاردانو (ADA)

آدا یا کاردانو را باید یکی از ارزهای دیجیتالی دانست که در چند سال اخیر رشد بسیار بالایی داشته و خود را به لیست ده ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار رسانده است. این ارز دیجیتال در حال حاضر 30 سنت قیمت دارد. سقف قیمتی ثبت شده توسط آدا 3 دلار است که در صورت رسیدن مجدد آدا به این قیمت سرمایه گذاران 10 برابر سود دریافت خواهند کرد.

ترون (TRX) مناسب خرید با سرمایه کم

اما باید بدانید که بسیاری از کارشناسان تنها هدف اولیه آدا را رسیدن به 3 دلار می‌دانند و بسیاری از آن‌ها قیمت‌های بسیار بالاتری را برای این ارز دیجیتال پیش بینی می‌کنند. پس اگر هنوز هم پاسخ سؤال با سرمایه کم چه ارزی بخریم تا سود کنیم را پیدا نکرده اید، حتماً آدا را به طور کامل بررسی کنید.

5- ایاس (EOS)

ایاس یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی است که این روزها اختلاف بسیار زیادی با سقف قیمتی خود دارد. در زمان نگارش این مطلب قیمت ارز دیجیتال ایاس تنها 65 سنت است. زمانی این موضوع برای شما جالب خواهد شد که بدانید سقف قیمتی ثبت شده توسط این ارز دیجیتال 15 دلار است. پس در صورتی که ایاس تنها بتواند دوباره به سقف قیمتی قدیمی خود برسد، سودی بیشتر از 20 برابر به سرمایه گذاران داده است.

6- استلار

استلار یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی است که در لیست با سرمایه کم چه ارزی بخریم تا سود کنیم قرار می‌گیرد. این ارز دیجیتال که اکنون کمتر از 9 سنت قیمت دارد، آینده روشنی خواهد داشت. بسیاری از شرکت‌ها و مجموعه‌های معتبر دنیا به این ارز دیجیتال علاقه دارند و از آن حمایت می‌کنند.

همین امر سبب شده تا بسیاری از سرمایه گذاران به آن توجه داشته باشند. بسیاری از کارشناسان انتظار دارند که این ارز دیجیتال بین 7 تا 12 برابر در 6 سال آینده رشد داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها