تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 دسامبر 2021 - 17:34
کد خبر : 174445

بخت اول قهرمانی در سری A از نظر کافو

بخت اول قهرمانی در سری A از نظر کافو

مدافع سابق تیم ملی برزیل میلان را شانس نخست قهرمانی در لیگ ایتالیا در فصل جاری دانست. به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، کافو مدافع سابق میلان و رم معتقد است که روسونری در این فصل شانس اول قهرمانی اسکودتو است. شاگردان استفانو پیولی امشب (یکشنبه) در دیداری حساس به مصاف ناپولی

بخت اول قهرمانی در سری A از نظر کافو

مدافع سابق تیم ملی برزیل میلان را شانس نخست قهرمانی در لیگ ایتالیا در فصل جاری دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، کافو مدافع سابق میلان و رم معتقد است که روسونری در این فصل شانس اول قهرمانی اسکودتو است.

شاگردان استفانو پیولی امشب (یکشنبه) در دیداری حساس به مصاف ناپولی خواهند رفت که می تواند در رقابت برای قهرمانی این فصل لیگ بسیار مهم باشد و هر دو تیم با چند امتیاز از اینتر سیمونه اینزاگی عقب هستند. با نگاهی به بازی امشب، کافو گفت: یک مسابقه حساس برگزار شود، زیرا چیزهای زیادی برای دو تیم مهم  است، حتی اگر هنوز در نیمه های فصل باشیم. میلان با وجود مصدومیت، فصل خوبی را پشت سر می گذارد. آنها از لیگ قهرمانان حذف شدند اما در سری آ در صدر هستند و می توانند اسکودتو را ببرند.

کافو ادامه داد: من انتظار یک بازی سخت را دارم زیرا هر دو تیم یک هفته فرصت داشته اند تا برای آن آماده شوند. روسونری در این فصل شانس اول قهرمانی اسکودتو است. این نظر شخصی من است. البته اینتر را نیز نباید دست کم گرفت.

کافو به پیولی، مربی میلان که از زمان ورودش در اکتبر ۲۰۱۹، باشگاه را تغییر داده است، اشاره کرد و گفت این مربی تاثیر زیادی در موفقیت میلان داشته است.

مدافع برزیلی درباره بالا رفتن سن زلاتان نیز گفت: سن فقط یک عدد است در صورتی که بدن جواب دهد اصلا مهم نیست. ایبرا هنوز در سطوح عالی بازی می کند زیرا او یک قهرمان است.

با توجه به جدایی جانلوئیجی دوناروما، دروازه بان با استعداد در تابستان، کافو به تصمیم پائولو مالدینی، مدیر فنی اعتماد کرد. و گفت: میلان مطمئناً یک دروازه‌بان بزرگ و یک هافبک عالی را از دست داده است، اما آنها یک مربی دروازه‌بان بزرگ مانند دیدار دارند.

او در پایان درباره رم نیز گفت: مورینیو خوب است و در تیم هایی که در آن حضور داشته، همیشه تفاوت را ایجاد کرده است. توانایی او شکی نیست اما نتایج تا کنون قابل قبول نبوده است. توتی می تواند سهم بزرگی در باشگاه داشته باشد. همانند مالدینی در یلان، توتی نیز باید در رم به کار گرفته شود. نتایج رم تا کنون قابل قبول نبوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها