تاریخ انتشار : شنبه 7 آگوست 2021 - 14:04
کد خبر : 70468

برای معرفی سرپرست جدید شهرداری ملایر ریسک نکردیم

برای معرفی سرپرست جدید شهرداری ملایر ریسک نکردیم

  رئیس شورای اسلامی شهر ملایر مطرح کرد: برای معرفی سرپرست جدید شهرداری ریسک نکردیم و فرد دیگری را انتخاب نکردیم، از طرفی با توجه به سابقه چهار ساله بابایی در شهرداری ملایر، انتخاب سرپرست جدید ضرورتی نداشت. حجت الاسلام علی سبزینی در گفت‌وگو با ایسنا به برگزاری جلسات شورای ششم یک ماه قبل از

برای معرفی سرپرست جدید شهرداری ملایر ریسک نکردیم

  رئیس شورای اسلامی شهر ملایر مطرح کرد: برای معرفی سرپرست جدید شهرداری ریسک نکردیم و فرد دیگری را انتخاب نکردیم، از طرفی با توجه به سابقه چهار ساله بابایی در شهرداری ملایر، انتخاب سرپرست جدید ضرورتی نداشت.

حجت الاسلام علی سبزینی در گفت‌وگو با ایسنا به برگزاری جلسات شورای ششم یک ماه قبل از آغاز بکار رسمی شورا اشاره و اظهار کرد: طی جلسات برگزار شده تاکنون حدود ۸ نفر از کاندیداهای شهرداری ملایر برنامه‌های خود را در صحن شورا ارائه دادند و طی این هفته نیز حدود ۴ نفر دیگر در صحن شورا حاضر خواهند شد.
سبزینی ادامه داد: شاید یک یا دو نفر دیگر بجز این تعداد طی هفته آینده برنامه خود را ارائه دهند اما احتمالا فرایند انتخاب شهردار از این فراتر نمی‌رود و طی هفته‌های آینده اعضای شورا به جمع‌بندی رسیده و سمت شهردار تعیین تکلیف می شود.
وی با بیان اینکه حسین بابایی با هفت رای اعضای شورای ششم به عنوان سرپرست شهرداری ملایر منصوب شد، گفت: برای معرفی سرپرست جدید شهرداری ریسک نکردیم و فرد دیگری را انتخاب نکردیم، از طرفی با توجه به سابقه چهار ساله بابایی در شهرداری ملایر، انتخاب سرپرست جدید ضرورتی نداشت.
سبزینی اضافه کرد: ممکن بود با انتخاب سرپرست جدید، به شهرداری و شورا ضربه وارد شود و سعی کردیم با این انتخاب از این احتمالات جلوگیری کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر ملایر با تاکید بر اینکه طبق قانون شهرداری تا انتخاب شهردار جدید، شهرداری می‌تواند به مدت سه ماه با سرپرست اداره شود، خاطرنشان کرد: شفافیت در تصمیمات و جلسات اولویت منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر از ابتدای کار بوده است و جلسات شورا به ویژه در انتخاب شهردار از ارائه برنامه‌ داوطلبان تا انتخاب نهایی، علنی و با حضور خبرنگاران برگزار می‌شود.
وی در بخش دیگری مطرح کرد: اولویت های انتخاب شهردار بین اعضای شورا متفاوت است به طور مثال برخی بومی بودن شهردار را اولویت می‌دانند و برخی به سابقه او در شهرداری توجه ویژه دارند. بطور کلی داشتن رزومه قوی و شناخت از شهر بسیار مهم است و شهردار باید بتواند بسیجی وار و انقلابی مشکلات شهر را پیگیری کند.
سبزینی توجه ویژه به نقاط ضعیف و کم برخوردار شهر را از مهم‌ترین ویژگی های شهردار برشمرد و افزود: شهردار باید پروژه‌های نیمه تمامی که ۷۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند و اعتبار زیادی برای آنها هزینه شده، به اتمام برساند. در بحث ترافیکی نیز تعریض خیابان شهدا و احداث پل دکتر احمدی(میدان تعاون) از اولویت‌های شهر است.
رئیس شورای اسلامی شهر ملایر یادآور شد: تعیین تکلیف هتل نیمه کاره پارک سیفیه و اراضی جنب دانشگاه در بام ملایر و نیز تعیین تکلیف ملک راستان که مدتی به ناچار به‌عنوان پارکینگ عمومی استفاده شد و در دوره قبلی شورا نیز طرح‌هایی برای این ملک پیشنهاد شد اما متأسفانه به نتیجه نرسید، از جمله اولویت‌های شهر است که شهردار باید به آنها بپردازد.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها