تاریخ انتشار : جمعه 22 اکتبر 2021 - 23:26
کد خبر : 10901

برای “واکسیناسیون کرونا” همه دستگاه‌ها باید پای کار بیایند/ هر مدیری امتناع کند “عزل” می‌شود

برای “واکسیناسیون کرونا” همه دستگاه‌ها باید پای کار بیایند/ هر مدیری امتناع کند “عزل” می‌شود

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید برای تامین تجهیزات و اماکن مورد نیاز واکسیناسیون کرونا پای کار بیایند، گفت: هر مدیری از اجرای مصوبات ستاد کرونا امتناع کند، درخواست عزل او داده می‌شود. هوشنگ بازوند در جلسه امروز (دوم خرداد) ستاد مدیریت مقابله با کرونای استان با اشاره به سیر نزولی پیک چهارم کرونا در

برای "واکسیناسیون کرونا" همه دستگاه‌ها باید پای کار بیایند/ هر مدیری امتناع کند "عزل" می‌شود

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید برای تامین تجهیزات و اماکن مورد نیاز واکسیناسیون کرونا پای کار بیایند، گفت: هر مدیری از اجرای مصوبات ستاد کرونا امتناع کند، درخواست عزل او داده می‌شود.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (دوم خرداد) ستاد مدیریت مقابله با کرونای استان با اشاره به سیر نزولی پیک چهارم کرونا در استان، گفت: هرچند این روند کند است، اما جای امیدواری است و امیدواریم هرچه سریعتر آمار مبتلایان به حداقل برسد.

بازوند خاطرنشان کرد: هرچند در دوران اوج پیک چهارم وضعیت بهتری نسبت به استانهای دیگر داشتیم، اما متاسفانه تاکنون 333 نفر از مردم استان را در این پیک چهارم از دست دادیم و امیدواریم با همکاری مردم میزان تلفات این پیک افزایش نیابد.

وی افزود: با وجود این تعداد تلفات، استان ما وضعیت بهتری نسبت به سایر استانها داشت و همین امر نشان می دهد که مردم همکاری خوبی داشته و کادر بهداشت و درمان تلاش بسیاری داشته اند و سایر دستگاه ها نیز همکاری کرده اند.

بازوند تصریح کرد: در حال حاضر اولویت جدی در بحث مقابله با کرونا بحث واکسیناسیون افراد است که خوشبختانه این کار در استان چند هفته ای است شروع شده و همه باید همکاری کنیم تا این روند به نحو احسن انجام شود.

وی با اشاره به امتناع برخی دستگاه ها از در اختیار قراردادن مکان و تجهیزات مورد نیاز برای واکسیناسیون در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: جای تعجب است که مدیران اموالی که متعلق به خود مردم است را برای حفظ سلامت آنها در اختیار دانشگاه قرار نمی دهند.

وی افزود: مردم سرمایه های استان هستند و هیچ سرمایه ای از جان و سلامت آنها با ارزش تر نیست و مدیران باید بدانند اموالی که در اختیار دارند تماما متعلق به این مردم است و حق ندارند از ارائه آن دریغ کنند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مدیران باید بدانند کمک به دانشگاه علوم پزشکی در این شرایط کمک به دو میلیون نفر جمعیت استان است و انتظار داریم پای کار بیایند.

بازوند افزود: همه مدیران موظفند به دانشگاه کمک کنند و چنانچه مدیری از کمک و یا در اختیار دادن امکانات امتناع کند با اعلام دانشگاه علوم پزشکی، مدیر مربوطه به قرارگاه مرکزی مبارزه با کرونا معرفی شده و در نهایت تخلفات مدیر از مصوبات ستاد کرونا به وزیر مربوطه ارائه شده و درخواست عزل او داده خواهد شد.

وی افزود: استانداری کرمانشاه در گام اول پای کار آمده و حتی یخچال اتاق مدیران هم در  اختیار دانشگاه قرار می گیرد تا مشکلی در بحث واکسیناسیون مردم پیش نیاید.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها