تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 اکتبر 2021 - 23:30
کد خبر : 28826

بررسی قابلیت انیمیشن SOUL به عنوان محتوای درسی فلسفه برای کودکان

بررسی قابلیت انیمیشن SOUL به عنوان محتوای درسی فلسفه برای کودکان

انجمن علمی دانشجویی فلسفه و حکمت اسلامی دانشگاه تهران، نشست بررسی قابلیت انیمیشن SOUL به عنوان محتوای درسی در کلاس‌های فلسفه برای کودکان (p۴c) را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، (Soul) روح یک پویانمایی رایانه‌ای در ژانر ماجراجویی، فانتزی و کمدی–درام به کارگردانی پیت داکتر ساخته پیکسار است که توسط والت دیزنی پیکچرز در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به جیمی فاکس و تینا فی اشاره

بررسی قابلیت انیمیشن SOUL به عنوان محتوای درسی فلسفه برای کودکان

انجمن علمی دانشجویی فلسفه و حکمت اسلامی دانشگاه تهران، نشست بررسی قابلیت انیمیشن SOUL به عنوان محتوای درسی در کلاس‌های فلسفه برای کودکان (p۴c) را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، (Soul) روح یک پویانمایی رایانه‌ای در ژانر ماجراجویی، فانتزی و کمدی–درام به کارگردانی پیت داکتر ساخته پیکسار است که توسط والت دیزنی پیکچرز در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به جیمی فاکس و تینا فی اشاره کرد.

داستان فیلم پویانمایی روح، دربارهٔ جو گاردنر، آموزگار نوازندگی یک گروه موسیقی در دبیرستان است. جو که همیشه سودای اجرای موسیقی جاز بر صحنه را در سر می‌پرورانده، با تحت تأثیر قرار دادن دیگر موسیقی‌دانان جاز، در یک تمرین آزاد در هالف نوت کلاب، این فرصت نصیبش می‌شود و خود را برای دست یافتن به آرزوهایش آماده می‌کند. اما در ادامه حادثه‌ای باعث می‌شود که روح گاردنر از بدنش جدا شود و به سمینار «خود» منتقل شود. مرکزی که در آن روح‌ها رشد می‌کنند و پیش از انتقال به کالبد نوزادان تازه متولد شده، شور و اشتیاق برای زندگی پیدا می‌کنند.

این برنامه با تدریس دکتر زهرا امی ـ دکتری فلسفه تطبیقی و بیش از ۱۵ سال سابقه پژوهش در حوزه فبک، روز جمعه ۲۱ خردادماه، ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ به صورت آنلاین برگزار می شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به شناسه i_philo @ مراجعه کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها