تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 دسامبر 2021 - 17:05
کد خبر : 173540

بررسی مشکلات شرکت خاور صنعت هما توسط فرماندار پیشوا

بررسی مشکلات شرکت خاور صنعت هما توسط فرماندار پیشوا

ایسنا/تهران فرماندار پیشوا ظهر شنبه ۲ اسفند ماه به همراه کردستانی معاون برنامه‌ریزی و اداری‌ مالی فرمانداری، رئیس اداره صمت و مسئول حراست فرمانداری از واحد تولیدی خاور صنعت هما بازدید و مشکلات آن را بررسی کرد. حسین عباسی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: فعالیت این واحد صنعتی با ظرفیت تولید ۱۶۲۰۰ تن

بررسی مشکلات شرکت خاور صنعت هما توسط فرماندار پیشوا

ایسنا/تهران فرماندار پیشوا ظهر شنبه ۲ اسفند ماه به همراه کردستانی معاون برنامه‌ریزی و اداری‌ مالی فرمانداری، رئیس اداره صمت و مسئول حراست فرمانداری از واحد تولیدی خاور صنعت هما بازدید و مشکلات آن را بررسی کرد.

حسین عباسی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: فعالیت این واحد صنعتی با ظرفیت تولید ۱۶۲۰۰ تن و اشتغال ۳۰۰ نفر یک ظرفیت مهم برای شهرستان و استان تهران محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور تقویت این واحد صنعتی و دیگر صنایع شهرستان و حمایت از قشر کارگری، اختیارات و ظرفیت‌های منطقه‌ای و فراشهرستانی را به کار می‌گیریم تا شاهد رفع موانع موجود باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا خاطر نشان کرد: پرداختن به امر تولید و اشتغال در شرایط کنونی، کار مجاهدانه‌ای است و وظیفه ماست که در کنار تولیدکنندگان و همراه با آنان پیگیر امور باشیم.

فرماندار پیشوا یادآور شد: تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش از جمله مشکلات پیش روی این واحد صنعتی است که با رایزنی از مبادی و مسئولان مربوطه پیگیری‌های لازم را صورت می‌دهیم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها