تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 دسامبر 2021 - 18:02
کد خبر : 174519

بستری‌های کرونا در سمنان همچنان تک‌رقمی است

بستری‌های کرونا در سمنان همچنان تک‌رقمی است

ایسنا/سمنان دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به آخرین وضعیت بستری‌ها در این استان گفت: در شبانه‌روز گذشته ۸ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.   دکتر کامران قدس

بستری‌های کرونا در سمنان همچنان تک‌رقمی است

ایسنا/سمنان دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به آخرین وضعیت بستری‌ها در این استان گفت: در شبانه‌روز گذشته ۸ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

 

دکتر کامران قدس در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۹ هزار و ۹۲۴ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح نمود: در ۲۴ ساعت گذشته و از ۲۷لغایت ۲۸آذر ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هشت بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۱۰ هزار و ۷۸۱نفر رسیده است .

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا استان سمنان اضافه کرد: علاوه بر این در این مدت ۳۹هزار و ۱۴۱بیمار نیز در مناطق تحت‌پوشش این دانشگاه به صورت سرپایی شناسایی شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به ۹ هزار و ۶۵۶ نفر رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها