تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 19:45
کد خبر : 113113

“بسیج مستضعفین” مصداق بارزی از وحدت و برادری است

“بسیج مستضعفین” مصداق بارزی از وحدت و برادری است

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین را تبریک گفت و بیان کرد: “بسیج مستضعفین” مصداق بارزی از وحدت و برادری است. امروز در این سازمان مرد و زن در کنار یکدیگر در تلاش هستند تا همگی با پیروی از یک آرمان برای برون‌رفت از مشکلات تلاش کنند و عرصه‌های گوناگون را

"بسیج مستضعفین" مصداق بارزی از وحدت و برادری است

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین را تبریک گفت و بیان کرد: “بسیج مستضعفین” مصداق بارزی از وحدت و برادری است. امروز در این سازمان مرد و زن در کنار یکدیگر در تلاش هستند تا همگی با پیروی از یک آرمان برای برون‌رفت از مشکلات تلاش کنند و عرصه‌های گوناگون را در نوردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، متن پیام یعقوبعلی نظری به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«”تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است.” مقام معظم رهبری

“بسیج” امروز یک اسم و صرفا جایگاه سازماندهی شده نیست. بسیج امروز درخت تنومندی است که در عمل به فرمایشات پیر جماران امام راحل و پیروی از منویات مقام معظم رهبری همچنان استوار به مسیر خود ادامه می‌دهد و روز به روز قدرتمندتر می‌شود.

آری، امروز آن ارتش بیست میلیونی از منظور امام خمینی (ره) به وضوح در همه عرصه‌ها تحقق یافته و ما شاهد این هستیم که بسیج مستضعفین به تشکلی پویا برای پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی تبدیل شده است.

“بسیج مستضعفین” مصداق بارزی از وحدت و برادری است. امروز در این سازمان مرد و زن در کنار یکدیگر در تلاش هستند تا همگی با پیروی از یک آرمان برای برون‌رفت از مشکلات تلاش کنند و عرصه‌های گوناگون را در نوردند.

اگر در دوران دفاع مقدس “بسیج” یک سازماندهی دفاعی برای مقابله با دشمنان انقلاب بود، اکنون یک محور عملیاتی برای تحقق‌بخشی به مقوله پیشرفت و رفع مشکلات جامعه در همه عرصه‌ها است که مصداق عینی آن را در عرصه سلامت و در جهت مقابله با کرونا به ویژه در این استان شاهد می‌باشیم.

وظیفه داریم یادی کنیم از علمدار جبهه مقاومت و «بزرگ بسیجی انقلاب» سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که همواره یاد و خاطره ایشان قوت قلبی بزرگ برای ملت عزیزمان و بسیجیان سرافراز است.

فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین را به محضر پرچمدار و یادگار بزرگ دفاع مقدس، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خانواده‌های بزرگ جانبازان و ایثارگران، بسیجیان عزیز در ادارات و نهادهای مختلف و مردم شریف استان پهناور خراسان رضوی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون بسیجیان سرافراز را در جوار بارگاه مطهر امام رضا(علیه السلام) از خداوند منان مسالت دارم.»

یعقوبعلی نظری
استاندار خراسان رضوی

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها