تاریخ انتشار : یکشنبه 9 ژانویه 2022 - 17:50
کد خبر : 188128

بیانیه حزب وحدت و همکاری ملی به مناسبت ۲۲ بهمن

بیانیه حزب وحدت و همکاری ملی به مناسبت ۲۲ بهمن

حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش ایسنا، در ابتدای این بیانیه آمده است: ۲۲ بهمن سالروز پیروزی حماسه عظیمی است که ملت متدین و آزاداندیش ایران آن را با وحدت کلمه و تحت رهبری رهبر کبیر و فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و

بیانیه حزب وحدت و همکاری ملی به مناسبت ۲۲ بهمن

حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این بیانیه آمده است: ۲۲ بهمن سالروز پیروزی حماسه عظیمی است که ملت متدین و آزاداندیش ایران آن را با وحدت کلمه و تحت رهبری رهبر کبیر و فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خلق کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در ۲۲ بهمن سالروز تجلی مظهر پیروزی سال‌ها مبارزه و مجاهدت مردان و زنان انقلابی ایران اسلامی است که برای رهایی از ظلم و استبداد و تحقق مردم سالاری و حاکمیت ارزش‌های اسلامی خود را به دریای زلال جمهوری اسلامی رساندند و با تاسیس نظام جمهوری اسلامی استقلال، آزادی و مردم سالاری دینی را برای مردم ایران به ارمغان آوردند.

این بیانیه تاکید کرده است: ملت مؤمن ما سال‌هاست نشان داده‌است درک عمیقی از خباثت دشمنان و استکباردارد و فریب لبخند و تزویر آنها را نخواهد خورد. ‌ کشور ما علیرغم برخی مشکلات معیشتی، و ضعف‌های اقتصادی به واسطه تحریم های صورت گرفته شعارهای انقلابی و آرمان‌های الهی خود را با جدیت دنبال می‌کند. تحقق عدالت اجتماعی و رساندن مردم به رفاه، وظیفه‌ای سنگین بر دوش مدیران نظام اسلامی است و این تکلیف هرگز فراموش و ساقط نخواهد شد؛ اما برای عبور از مشکلات باید نگاه به درون داشت و روی ظرفیت‌های داخلی تکیه کرد.

در پایان این بیانیه با اشاره به برگزاری مجازی راهپیمایی ۲۲ بهمن، آمده است: حسب اعلام شیوه‌نامه‌ها و برنامه ریزی‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، یوم الله ۲۲ بهمن گرامی داشته خواهد شد. نام و یاد شهیدان سرافراز نهضت اسلامی، فریادهای مرگ بر آمریکا و غریو شور انگیز «الله اکبر» همچنان بر زبان ملت ما جاری است و خاموش شدنی نیست.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها