تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 1:21
کد خبر : 114655

تجمع در آرامستان‌های سطح شهر زاهدان ممنوع شد

تجمع در آرامستان‌های سطح شهر زاهدان ممنوع شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل سازمان آرمستان‌های زاهدان اظهار داشت: تجمع در آرامستان‌های شهر زاهدان جهت جلوگیری از شیوع کرونا ویروس ممنوع و تا اطلاع ثانوی تعطیل شد. مهرزاد نورا در گفت وگو با ایسنا هدف از این طرح را رعایت فاصله اجتماعی و در راستای پیشگیری از تجمعات و قطع زنجیره انتقال اپیدمی کرونا عنوان کرد. وی

تجمع در آرامستان‌های سطح شهر زاهدان ممنوع شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل سازمان آرمستان‌های زاهدان اظهار داشت: تجمع در آرامستان‌های شهر زاهدان جهت جلوگیری از شیوع کرونا ویروس ممنوع و تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

مهرزاد نورا در گفت وگو با ایسنا هدف از این طرح را رعایت فاصله اجتماعی و در راستای پیشگیری از تجمعات و قطع زنجیره انتقال اپیدمی کرونا عنوان کرد.

وی اظهار داشت: از آنجائیکه آرامستان‌ها یکی از مراکز جمعیتی شهر می‌باشد، بر اساس دستورات ابلاغی از سوی مرکز بهداشت و به‌منظور اجرای اقدامات پیشگیرانه، رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، حفاظت از سلامت عمومی جامعه، دفن اموات با حضور حداقلی و بستگان درجه یک انجام خواهدشد.

نورا بیان داشت: اجساد بیماران کرونایی را طبق پروتکل و نظارت بهداشتی خاص دفن خواهندشد، همچنین با تصویب ستاد مدیریت مبارزه با کرونا و مساعدت شهردار زاهدان ظرف مدت ده روز غسالخانه‌ای جهت تغسیل اجساد کرونایی ساخته شد.

این مسوول گفت: در پی شیوع این اپیدمی، غسالخانه‌های آرامستان‌های سطح شهر و خودروهای حمل متوفی بصورت روزانه ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها