تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دسامبر 2021 - 18:38
کد خبر : 149017

ترویج فرهنگ قرض الحسنه نماد بانکداری اسلامی

ترویج فرهنگ قرض الحسنه نماد بانکداری اسلامی

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر شعب بانک قرض الحسنه ایران استان سیستان و بلوچستان گفت: این استان هم اکنون بیش از ۱۳۷ هزار نفر مشتری دارد. در حال حاضر مانده منابع استان ۷۵۰۵ میلیارد ریال است که نسبت به پایان سال گذشته ۵۱ درصد رشد داشته است. به گزارش ایسنا مسعود مسعودی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک

ترویج فرهنگ قرض الحسنه نماد بانکداری اسلامی

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر شعب بانک قرض الحسنه ایران استان سیستان و بلوچستان گفت: این استان هم اکنون بیش از ۱۳۷ هزار نفر مشتری دارد. در حال حاضر مانده منابع استان ۷۵۰۵ میلیارد ریال است که نسبت به پایان سال گذشته ۵۱ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایسنا مسعود مسعودی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ۱۴ اسفند روز “ترویج فرهنگ قرض الحسنه” بیان کرد: باتوجه به اقدامات شایسته و مطلوب صورت گرفته در حوزه قرض الحسنه کشور، شورای فرهنگ عمومی به پیشنهاد بانک قرض الحسنه مهر ایران روز ۱۴ اسفند را که مصادف با روز احسان و نیکوکاری نیز هست، به نام روز «ترویج فرهنگ قرض الحسنه» نامگذاری کرد.

وی گفت: با توجه به جایگاه ویژه قرض الحسنه در فرهنگ دینی جامعه و مردم، امروز بانک قرض الحسنه مهر ایران با توکل به خداوند متعال و اعتماد مردم، جایگاه ویژه ای را در شبکه بانکی کشور خصوصاً بحث بانکداری اسلامی و ترویج فرهنگ قرض الحسنه به دست آورده که ۱۳سال فعالیت اثربخش در حوزه قرض الحسنه، گام های ارزشمندی را برای رفع محرومیت ها و محدودیت های مالی، توسعه عدالت اجتماعی، توانمندسازی و بهبود معیشت اقشار ضعیف، کاهش آسیب های اجتماعی، کارآفرینی و اشتغالزایی، تامین خرد مالی برای درمان بیماری ها و همچنین حمایت از مددجویان سازمان های مردم نهاد گواه این توفیق ارزشمند می باشد.

وی همچنین در خصوص شاخص های عملکردی استان سیستان و بلوچستان نیز اظهار کرد: تعداد تسهیلات منتهی به ۳۰ دی امسال ۲۰ هزارو ۴۸۳  فقره به مبلغ ۵۴۰۵ میلیارد ریال بوده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه ایران استان سیستان و بلوچستان  همچنین خاطرنشان کرد: تعداد تسهیلات این بانک از ابتدای تاسیس تا ۳۰ دی سالجاری ۱۱۲ هزارو۵۷۰ فقره بوده است.

وی در پایان افزود: همچنین مبلغ تسهیلات این بانک از ابتدای تاسیس تا ۳۰ دی سالجاری نیز ۱۶ هزارو ۶۱۰ میلیارد ریال با تعداد ۱۳۷ هزار نفر مشتری بوده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها