تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دسامبر 2021 - 18:24
کد خبر : 178168

تشدید برخورد و جریمه خودروها در طرح محدودیت تردد در اهواز

تشدید برخورد و جریمه خودروها در طرح محدودیت تردد در اهواز

ایسنا/خوزستان فرماندار اهواز از تشدید برخورد و جریمه خودروها در طرح محدودیت‌های تردد در این شهرستان خبر داد. جمال عالمی‌نیسی با بیان اینکه طرح محدودیت‌های تردد در حال اجرا است، اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز اهواز و ابلاغ محدودیت‌ها، خودروهای با پلاک بومی و غیربومی که از ساعت ۲۱ شب تا ۳ بامداد در

تشدید برخورد و جریمه خودروها در طرح محدودیت تردد در اهواز

ایسنا/خوزستان فرماندار اهواز از تشدید برخورد و جریمه خودروها در طرح محدودیت‌های تردد در این شهرستان خبر داد.

جمال عالمی‌نیسی با بیان اینکه طرح محدودیت‌های تردد در حال اجرا است، اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز اهواز و ابلاغ محدودیت‌ها، خودروهای با پلاک بومی و غیربومی که از ساعت ۲۱ شب تا ۳ بامداد در سطح شهر تردد کنند جریمه می‌شوند.

به گزارش ایسنا، به نقل از فرمانداری اهواز، وی افزود: در راستای مصوبات ستاد ملی مدیریت و کنترل کرونا، محدودیت و اعمال جریمه برای منع تردد از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد از سه‌شنبه شب ۲۸ بهمن از سوی پلیس راهور اهواز تشدید می‌شود.

عالمی‌نیسی گفت: دوربین‌های ثبت تخلف خودروها در سطح شهر فعال هستند. همچنین ماموران پلیس راهور اهواز در صورت مشاهده تردد خودرو در ساعت محدودیت اعلام‌شده، خودروهای متخلف را جریمه می‌کنند.

فرماندار اهواز با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان، افزود: طرح محدودیت تردد در میزان کاهش آمار مبتلایان به کرونا موثر بوده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها