تاریخ انتشار : شنبه 21 آگوست 2021 - 22:28
کد خبر : 6075

تشریح مسابقات بین‌المللی نظامی ۱۴۰۰ از سوی معاون ارتش

تشریح مسابقات بین‌المللی نظامی ۱۴۰۰ از سوی معاون ارتش

معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی گفت: فردا افتتاحیه مسابقات بین‌المللی نظامی در رشته اربابان سلاح در اصفهان برگزار می‌شود.  سرتیپ علیرضا شیخ در نشست خبری تشریح مسابقات بین‌المللی نظامی ۲۰۲۱ روسیه اظهار کرد: این مسابقات در چهار حوزه دریایی، هوایی، زمینی و پدافند برگزار می‌شود و در ۲۸ میدان و ۱۵ کشور این

تشریح مسابقات بین‌المللی نظامی ۱۴۰۰ از سوی معاون ارتش

معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی گفت: فردا افتتاحیه مسابقات بین‌المللی نظامی در رشته اربابان سلاح در اصفهان برگزار می‌شود.

 سرتیپ علیرضا شیخ در نشست خبری تشریح مسابقات بین‌المللی نظامی ۲۰۲۱ روسیه اظهار کرد: این مسابقات در چهار حوزه دریایی، هوایی، زمینی و پدافند برگزار می‌شود و در ۲۸ میدان و ۱۵ کشور این مسابقات برگزار می‌شود که ما یکی از کشورهای میزبان هستیم که ما در سه رشته حدود ۳۹۰ نفر  را میزبانی می‌کنیم.

وی یادآور شد: این مسابقات عرصه پاسخگویی تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها در برابر مسائل دفاعی روز است و به ما کمک می‌کند تا امکانات و توانمندی‌های خود را با این مسائل دفاعی به چالش بکشیم.

شیخ ادامه داد: از جمله آورده‌های آموزشی این مسابقات این بوده که به احیای استانداردهای تاکتیکی و عملیاتی انجامید و آوردگاهی برای محک‌ زدن رزمندگان ما بوده است.

وی با بیان اینکه فردا افتتاحیه این مسابقات در اصفهان آغاز می‌شود، گفت: فردا افتتاحیه این مسابقات در رشته اربابان سلاح برگزار می‌شود و همچنین در شهر کنارک نیز میزبانی چهار کشور را بر عهده داریم که فردا آغاز عملیات غواصی در زیر دریا را برگزار خواهیم کرد. همچنین جام دریا که مسابقات ناوشکن‌ها است که در دریای خزر برگزار می‌شود و چهار کشور را در آن رشته میزبانی می‌کنیم.

معاون تربیت و آموزش ارتش گفت: در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به آنچه از سوی کشور میزبان یعنی روسیه و نیز آنچه از سوی وزارت بهداشت کشور مطرح می‌شود را اجرا می‌کنیم و هر میهمانی باید ۷۲ ساعت در قرنطینه باشد. همچنین همه عناصر مجری و حاضر در این مسابقات واکسینه شده‌اند.

شیخ یادآور شد: ما از کشوری به صورت مستقل دعوت به عمل نمی‌آوریم، بلکه در سایت مسابقات عنوان تمامی رشته‌ها موجود است که هر کشوری برای هر رشته‌ای اعلام آمادگی کند ما وظیفه داریم برای آن کشور کارت دعوت صادر کنیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم در سال‌های آتی به عنوان قطب برگزاری این مسابقات در منطقه باشیم و اختتامیه مسابقات این دوره نیز در روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریور برگزار می‌شود.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها